Νέο Škoda Fabia 2015: Χρήση της MQB κατά 50%

Νέο Škoda Fabia 2015: Χρήση της MQB κατά 50%

Μια νέα αναφορά στον τσεχικό Τύπο αναφέρει ότι το νέο Škoda Fabia κάνει ευρεία χρήση στοιχείων της πλατφόρμας MQB.

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία που είχαμε για το νέο Škoda Fabia 2015 ήταν ότι πατά κατά κύριο λόγο στην τροποποιημένη και βελτιωμένη πλατφόρμα PQ26 (την ίδια με το VW Polo facelift) που
αποτελούσε την βελτιωμένη εκδοχή της
PQ25 της δεύτερης γενιάς του Fabia.

Τώρα το ifaster.cz αναφέρει ότι ο Τσέχος κατασκευαστής εξέδωσε μια επίσημη ανακοίνωση μέσω της οποίας διευκρινίζει ότι «το νέο Skoda Fabia κάνει χρήση στοιχείων της πλατφόρμας MQB σε ποσοστό 50% και περίπου 40% στοιχείων της βελτιωμένης πλατφόρμας δεύτερης γενιάς του απερχόμενου μοντέλου (σ.σ. PQ26), ενώ το εναπομείναν 10% προέρχεται από τμήματα της αρχικής PQ25».

Η παραπάνω επιλογή έγινε για λόγους μείωσης του κόστους στην προσπάθεια περιορισμού του κόστους, αλλά και προκειμένου να βοηθηθεί το αυτοκίνητο να μειώσει το βάρος του κάτω από τα 1.000 kg στη βασική έκδοσή του με τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα, μείωση που αντιπροσωπεύει 40 kg. Κατά τα άλλα η μείωση αυτή φτάνει στην γκάμα σε μέσο όρο τα 65 kg,

Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Škoda Fabia 2015 θα διατίθεται σε χάτσμπακ και Combi (στέισον), ενώ όπως έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό δεν θα υπάρξει σπορ έκδοση RS, καθώς οι πωλήσεις της ήταν απογοητευτικές στο υφιστάμενο RS.

Η γκάμα των κινητήρων που θα κινεί το νέο Fabia 2015 θα είναι 3κύλινδροι και 4κύλινδροι, θα υπακούουν στις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και θα είναι εφοδιασμένοι με σύστημα stop/start και σύστημαανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Η Škoda υπόσχεται οικονομία σε καύσιμο της τάξεως του 17%. Ανάλογα με την έκδοση θα υπάρχει ήχειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή το γωστό μας 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη του γκρουπ VW.

Σε ό,τι αφορά στους βενζινοκινητήρες θα έχουμε έναν 3κύλινδρο ενός λίτρου σε δύο εκδόσεις, 60 και 75ίππων και τον γνωστό μας 4κύλινδρο 1.2 TSI, με απόδοση 90 και 110 ίππων.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες πετρελαίου θα έχουμε έναν ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο 1.4 TDI με άμεσο ψεκασμό σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, 75, 90 και 105 PS, με ροπή 21,4 Kgm, 23,4 Kgm και 25,5 Kgmαντίστοιχα, ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά θα υπάρξει και μια έκδοση GreenLine με ισχύ 75 ίππων και μέση κατανάλωση της τάξης των 3,1 lt/100 km. και εκπομπές CO2 82 g/km.

[Πηγή Škoda μέσω ifaster.cz]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube