Νέο ισχυρότερο ατμοσφαιρικό 4λιτρο μοτέρ για την Porsche 911 GT3

Νέο ισχυρότερο ατμοσφαιρικό 4λιτρο μοτέρ για την Porsche 911 GT3

Μια ανανεωμένη έκδοση της 911 GT3 θα παρουσιάσει στη Γενεύη η Porsche, με νέο 4λιτρο ισχυρότερο ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Χαράς ευαγγέλια για τους σκληροπυρηνικούς. Η Porsche επιμένει ατμοσφαιρικά στην 911 GT3 και εξοπλίζει την ανανεωμένη εκδοχή που θα παρουσιάσει στη Γενεύη με έναν ισχυρότερο 4λιτρο boxer.

Δεν θα είναι ο ίδιος με αυτόν που σήμερα χρησιμοποιεί η GT3 RS και η 911 R, αλλά σε σχέση με τους 475 ίππους του σημερινού μοντέλου, αναμένεται να αποδίδει περισσότερους από 500. Το μεγάλο νέο, αυτό που επίσης θα ευχαριστήσει τους σκληροπυρηνικούς, είναι ότι πλέον θα διατίθεται και με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μέχρι τώρα η μόνη επιλογή ήταν το PDK. Πάντως οι αρχικές σκέψεις για ένα πιο «αγωνιστικό» set up της ανάρτησης απορρίφθηκαν, αφήνοντας αυτό τον ρόλο για την GT3 RS.

Ταυτόχρονα, συνεχίζεται η εξέλιξη της GT2 RS, η οποία θα είναι λογικά έτοιμη προς το τέλος της χρονιάς. Οι μηχανικοί ήθελαν κάτι πολύ ισχυρότερο από τους 612 ίππους της προηγούμενη GT2 RS του 2010. Οι σκέψεις για 700+ άλογα δεν προχώρησαν, καθώς θα χρειαζόταν ένα σύστημα ψεκασμού νερού για να διατηρηθεί σε βιώσιμο επίπεδο η θερμοκρασία στο εσωτερικό των κυλίνδρων. Έτσι ο πήχης κατέβηκε στα 650 PS, δηλαδή 90 πάνω από την σημερινή 911 Turbo S. Αυτό μεταφράζεται σε 170 άλογα στο λίτρο.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Porsche911 GT3 [video]

Σύμφωνα με τις πηγές, οι δύο αυτές παραλλαγές θα είναι ουσιαστικά ο αποχαιρετισμός στα όπλα για την συγκεκριμένη γενιά κινητήρων που βασίζονται στο παλαιότερο μπλοκ της Porsche. Στο μέλλον θα αντικατασταθούν από εκδόσεις της νέας πλατφόρμας που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται στην 911 Carrera S.

Μετά την GT2 RS, θα ακολουθήσει μια Cayman GT4 RS, με 4λιτρο κινητήρα. Κι αυτό γιατί οι μηχανικοί της Porsche πιστεύουν ότι η σημερινή Cayman  S με τον 4κύλινδρο 2.5 παραείναι γρήγορη, σε βαθμό που αν φορέσει τα κατάλληλα λάστιχα θα ισοφαρίσει τον χρόνο της Cayman GT4 στο Nurburgring. Οπότε θέλουν να δώσουν ξεκάθαρο προβάδισμα στην κορυφαία έκδοση.

Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube