Νέα Toyota Supra 2019: Διαρροή τεχνικών προδιαγραφών

Νέα Toyota Supra 2019: Διαρροή τεχνικών προδιαγραφών

Η επερχόμενη Toyota Supra που πιθανόν να ντεμπουτάρει στη Γενεύη τον άλλο μήνα θα έχει 340 άλογα και αυτόματο 8άρι σασμάν.

Όσοι από εσάς αναζητάτε στη νέα Supra 2019 ένα σπόρτσκαρ ταμάμ η προηγούμενη θα απογοητευτείτε. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουμε και το γνωρίζετε εδώ και καιρό.

Και μάλιστα, σε πείσμα των φημών που κυκλοφορούν, αυτή η Supra δεν θα έχει γιαπωνέζικο μοτέρ ούτε καν τέτοιας εθνικότητας υβριδικό σύστημα.

Ανάρτηση στο φόρουμ VW Vortex παρουσιάζει ηλεκτρονικά ανάτυπες δημοσιεύσεις από το τεύχος Μαρτίου του ιαπωνικού περιοδικού Best Car. Και οι Ιάπωνες συνάδελφοι διατείνονται ότι έχουν στα χέρια τους τις πλήρεις προδιαγραφές της επερχόμενης Supra 2019 πριν από το επίσημο ντεμπούτο της. Οι πιο πρόσφατες αναφορές γύρω το σπορ Toyota έλεγαν ότι κάτω από το καπό ότι θα υπάρχει ένα διτούρμπινο 3,5λιτρο μοτέρ V6, παρόμοιο με αυτό της πολυτελούς μπερλίνας Lexus LS 500. Ωστόσο, μάλλον αυτές οι φήμες είναι μόνο αποκυήματα της φαντασίας των σπεκουλαδόρων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Toyota Supra 2019: Αμάξωμα και καμπίνα «παραγωγής»

Το Best Car αναφέρει ότι κάτω από το καπό της νέας Supra 2019 θα βρίσκεται ένας 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας τούρμπο που θα αποδίδει 340 άλογα και 45,9 kgm που θα περνούν στο δρόμο μέσω ενός αυτόματου 8αριού κιβωτίου. Μήπως οι προδιαγραφές σας θυμίζουν κάτι; Μα φυσικά! Πρόκειται για το ίδιο μοτέρ και το ίδιο σασμάν τύπου steptronic που αναμένονται να τα φορά μια από τις κορυφαίες εκδόσεις της γκάμας της επίσης επερχόμενης BMW Z4.

 

Και για να πούμε την αλήθεια, δεν μας απογοητεύει διόλου ο συνδυασμός του μοτέρ B58 και του 8αριού σασμάν της ZF. Τώρα τι θα κάνουν τα παιδιά των ντράγκστερ που θα χρειάζονται ένα χειροκίνητο κιβώτιο για τη dragstrip, μάλλον είναι κάτι που δεν απασχολεί σοβαρά το εμπορικό τμήμα της Toyota.

To Best Car όμως αποκαλύπτει και άλλα σημαντικά νούμερα για το αυτοκίνητο. Έτσι, η νέα Supra 2019 έχει μήκος 4,38 m, πλάτος 1,86 m και ύψος 1,29 m, ενώ το βάρος της φτάνει σχεδόν τα 1.500 kg. Όχι και ιδιαίτερα καλό νούμερο με τη σημερινή τεχνογνωσία της Toyota στη χρήση αλουμινίου και κάρμπον στο πλαίσιο. Στις ίδιες δημοσιεύσεις, φαίνεται και η επίδοση του αυτοκινήτου στο 0-100 km/h που είναι 3,8”.

Με την παραδοχή ότι οι παραπάνω πληροφορίες είναι αξιόπιστες, επαληθεύονται και οι φήμες για πιο light μοντέλα με 195, 255 και 335 PS αντίστοιχα από τις Z4 sDrive20i, sDrive30i και sDrive40i.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube