Μικρό «ινδικό» SUV από τη Škoda

Μικρό «ινδικό» SUV από τη Škoda

Η Škoda θα κατασκευάσει μικρό SUV στην Ινδία ως μέρος του σχεδίου της VW, ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του κόσμου.

Η Škoda σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα μικρό SUV στην Ινδία από το 2020, δήλωσε χθες Δευτέρα η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία. Η κίνηση αποτελεί μέρος μιας επένδυσης ενός δισ. ευρώ από το μητρικό όμιλο Volkswagen για την ανάκαμψη των πωλήσεων σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο.

Το VW Group σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την μονάδα παραγωγής της στο Aurangabad της δυτικής Ινδίας και να δημιουργήσει ένα νέο μηχανολογικό κέντρο για να αυξήσει το τοπικό μερίδιο αγοράς του ομίλου στο 5% μέχρι το 2025.

Η επέκταση της Škoda προκύπτει, καθώς το VW Group ξεκίνησε μια προσπάθεια αποκέντρωσης, με στόχο να παραδώσει την ευθύνη για τη διαχείριση των διαφόρων περιοχών σε όλων τον κόσμο ανάμεσα στις εταιρείες του. Η Škoda ανέλαβε την ευθύνη για την Ινδία και τη Ρωσία στα τέλη του περασμένου μήνα.

Οι πωλήσεις μοντέλων της Škoda στην Ινδία αυξήθηκαν κατά 30% το 2017, ωθούμενες από τη ζήτηση για την οικογένεια του Rapid και του Kodiaq.

«Τα στοιχεία του έτους για τις πωλήσεις δείχνουν ότι οι πελάτες είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τα μοντέλα μας ... Είναι επίσης αλήθεια ότι ο Όμιλος Volkswagen έχει αγωνιστεί τα τελευταία χρόνια για να επιτύχει τους αναπτυξιακούς στόχους του στην Ινδία», δήλωσε ο CEO της Škoda, Bernhard Maier, στους δημοσιογράφους.

Τα νέα μοντέλα της Škoda θα χρησιμοποιήσουν μια πολύ εξειδικευμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB A0 του VW Group, η οποία θα συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών και ασφάλειας της χώρας που θα τεθούν σε ισχύ το 2020.

Περίπου το 90% του κάθε νέου μοντέλου Škoda θα κατασκευάζεται τοπικά, δήλωσε ο Maier, προσθέτοντας ότι η τσεχική φίρμα θα διερευνήσει επίσης τη δυνατότητα εξαγωγής των ινδικών αυτοκινήτων.

«Πιστεύουμε ότι το VW Group μπορεί να επικεντρωθεί στην τεχνολογία και στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, και να προσπαθήσει να διατηρήσει το μερίδιο της στις ανεπτυγμένες αγορές, ενώ η Škoda μπορεί να γίνει ο πρωτοπόρος του ομίλου για τα μαζικά προϊόντα στις αναδυόμενες αγορές», δήλωσε ο Puneet Gupta, της εταιρεία ερευνών IHS Markit.

Αν και η Škoda και η ινδική Tata Motors δεν συμφώνησαν σε μια προταθείσα συνεργασία τον περασμένο Αύγουστο, προκειμένου να αναπτύξουν μοντέλα για αναδυόμενες αγορές, η εταιρεία παραμένει ανοιχτή σε νέες συνεργασίες, είπε ο Maier.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube