Megane GT dCi 165: Ντίζελ GTI από τη Renault

Megane GT dCi 165: Ντίζελ GTI από τη Renault

Κόντρα στα δίλιτρα VW Golf GTD και SEAT Leon FR, η Renault παρουσιάζει μια σπορτίφ έκδοση του Megane με 1600άρη ντίζελ κινητήρα.

Η Renault παρουσίασε το Megane GT, ένα σπορτίφ hatchback με τον ισχυρότερο αυτή τη στιγμή κινητήρα ντίζελ στην αγορά.

Το αυτοκίνητο τοποθετείται στην κατηγορία των ντίζελ GTI, όπως το VW Golf GTD και το SEAT Leon FR τα οποία είχαν εμφανιστεί στην αγορά πριν δύο τρία χρόνια ως η νέα μόδα, συνδυάζοντας ξεχωριστή εμφάνιση, ικανές επιδόσεις, σπορ χαρακτήρα και οικονομία καυσίμου. Σε σχέση με αυτά τα μοντέλα η Renault έχει κάτι διαφορετικό να επιδείξει. Ενώ είναι στην ίδια κατηγορία από άποψη ιπποδύναμης, με 165 ίππους και 39,4 kgm ροπή, είναι μόλις 1.600 κυβικά, σε σχέση με τον δίλιτρο ανταγωνισμό.

Η μεγάλη απόδοση ανά λίτρο δίνει στη Renault το δικαίωμα να μιλά για ένα τεχνολογικό πλεονέκτημα. Ο dCi 165 συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο EDC. Το εργοστάσιο ανακοινώνει 0-100 km/h σε 8,8” και τελική 214 km/h. Η τυποποιημένη μέση κατανάλωση στον μικτό κύκλο είναι 4,6 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 120 g/km.

Διαβάστε ακόμη Test Drive: Renault Megane 1,5 dCi 110

Οι παραπάνω τιμές ισχύουν για το 5θυρο αμάξωμα. Το Megane GT θα διατίθεται επίσης ως station wagon με το όνομα Sport Tourer, με μικρές διαφορές στους αριθμούς (+0,1” στο 0-100 km/h).

Το σασί έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Renault Sport, με κύριο χαρακτηριστικό την 4διεύθυνση. Πινελιές στην εξωτερική σχεδίαση και στην εσωτερική εμφάνιση υπογραμμίζουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα της έκδοσης.
 
Πηγή Autocar
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube