Mazda: Τέλος στις φήμες για νέο RX-9 ή άλλο σπορ μοντέλο

Mazda: Τέλος στις φήμες για νέο RX-9 ή άλλο σπορ μοντέλο

Δεν πρόκειται να δούμε σύντομα στη γκάμα της Mazda κάποιο σπορ μοντέλο μεγαλύτερο από το ΜΧ-5, ούτε με κινητήρα Wankel ούτε με συμβατικό.

Εδώ και έναν χρόνο, οργιάζουν οι φήμες για την παρουσίαση του αντικαταστάτη του RX-8, οι οποίες αναμενόμενα έχουν ενθουσιάσει τους φίλους της Mazda και όχι μόνο.

Η αρχή έγινε με την αποκάλυψη του πρωτοτύπου Mazda RX-Vision το 2015. Παράλληλα ανακοινώθηκε η εξέλιξη ενός κινητήρα Wankel νέας γενιάς με δύο ρότορες χωρητικότητας 800 cc έκαστος, τούρμπο και τη συνδρομή ενός ηλεκτρικού μοτέρ για συνολική απόδοση πάνω από 450 PS. Το νέο μοτέρ, που θα ονομάζεται Skyactiv-R, θα παρουσιαζόταν κάτω από το καπό του νέου RX-9 παραγωγής το 2017.

Δυστυχώς όμως, τον περασμένο Μάιο ανακοινώθηκε ότι το RX-Vision θα παραμείνει ένα πρωτότυπο. Τα σχέδια για νέο RX-9 εγκαταλείφθηκαν, όμως η εξέλιξη του Skyactiv-R θα συνεχιζόταν. «Συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω στον περιστροφικό κινητήρα, και όταν ο πλανήτης θα είναι έτοιμος να αγοράσει αυτοκίνητα με αυτόν, θα είμαστε εκεί για να τον προσφέρουμε», είχε δηλώσει ο διευθυντής σχεδιασμού της Mazda, Kevin Rice.

Τον Αύγουστο κυκλοφόρησαν κάποια σκίτσα που φανέρωναν μια αλλαγή πλεύσης. Σύμφωνα με τις τότε φήμες, το RX-9 παραγωγής θα παρουσιαζόταν κανονικά, τον Ιανουάριο του 2017 στο Tokyo Motor Show. Αλλά δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Μόλις χτες, ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda, Masamichi Kogai, δήλωσε κατηγορηματικά σε συνέντευξή του ότι δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο νέο σπορ μοντέλο από την ιαπωνική φίρμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το νέο Mazda MX-5 1.5

Αρχικά διευκρίνισε ότι όταν ξαναδούμε περιστροφικό κινητήρα στην παραγωγή, ο ρόλος του θα είναι η παροχή ενέργειας επικουρικά σε κάποιον ηλεκτροκινητήρα. Θα εκτελεί δηλαδή χρέη range extender για κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο. Σε ερώτηση για το αν θα έφτιαχνε ποτέ η Mazda έναν αντικαταστάτη του RX-8 ως ηλεκτρικό με range extender, ο Kogai απάντησε «Ως σπορ αυτοκίνητο, ένα ΜΧ-5 με τον συμβατικό κινητήρα του, είτε 1.5 είτε 2.0, μάλλον είναι μια πιο απολαυστική εμπειρία».

«Δεν υπάρχουν δηλαδή πλάνα για ένα μεγαλύτερο σπορ μοντέλο», ρώτησε ο δημοσιογράφος της Automotive News, για να λάβει από τον Kogai ως απάντηση ένα ξερό «Όχι».

[Πηγή: Automotive News]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube