Jeep Cherokee με νέα φάτσα και το μοτέρ 2.0 του Wrangler

Jeep Cherokee με νέα φάτσα και το μοτέρ 2.0 του Wrangler

Η όχι και τόσο πετυχημένη φάτσα σφυροκέφαλου καρχαρία αποτέλεσε και την κύρια δουλειά των σχεδιαστηρίων της Jeep για το Cherokee ΜΥ2019.

Γνωρίζουμε ήδη από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες ότι το φρεσκαρισμένο Jeep Cherokee 2019 θα καταργήσει επιτέλους την «πρόσοψη» σφυροκέφαλου καρχαρία του υφιστάμενου Cherokee.

Το περίεργο «σπάσιμο» στη μάσκα μαζί με τα αδέξια βαλμένα λεπτά φανάρια θα δώσουν τη θέση τους σε ένα πιο συμβατικό set-up που δεν θα κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει με στραβό. Έτσι, θα αποκτήσει εμφάνιση που θα είναι σύννομη με την εταιρική οικογενειακή ταυτότητα της Jeep, κοντινή σε αυτή της δεύτερης γενιάς του Compass και αυτή του Grand Cherokee. Και δεν νομίζουμε ότι θα υπάρξει κατακραυγή γι’ αυτή την απόφαση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Jeep Compass 2.0 MultiJet 140 PS AWD Auto

Ωστόσο, η ανασχεδιασμένη μάσκα δεν θα είναι η μόνη αλλαγή που μας επιφυλάσσει το ΜΥ2019 του Cherokee. Η αναβάθμιση του μέσου κύκλου ζωής του αμερικανικού SUV φέρνει ακόμη ένα νέο κινητήριο σύνολο, τουλάχιστον στην γκάμα του μεσαίου μοντέλου της Jeep. Έτσι, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ως οψιόν σε κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού θα διατίθεται ο 4κύλινδρος δίλιτρος κινητήρας τούρμπο που αποτελεί ήδη μέλος της γκάμας του νέου Wrangler που έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του.



Με 48βολτο mild υβριδικό σύστημα, υποβοηθώντας τόσο στις επιδόσεις όσο και στην αποδοτικότητα, το νέο δίλιτρο μοτέρ θα βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας του αυτοκινήτου. Τα 270 PS του είναι μόλις ένα άλογο μακριά από τον 3,2λιτρο V6 του κορυφαίου Cherokee Overland, αλλά τα 30,1 kgm ρίχνουν 7,7 kgm στο μικρότερο Pentastar. Στην γκάμα βέβαια περιλαμβάνεται και ο παλιός 4κύλινδρος των 2,4 lt με τα 184 άλογα και τα 23,6 kgm. Είναι προφανές ότι με που η Fiat Chrysler βρίσκει κάτι που δουλεύει, οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αργούν πολύ.

Το Cherokee παραμένει ένα μοντέλο με ισχυρές πωλήσεις για την Jeep, αν και ο όγκος τους έχει μειωθεί σαφώς από την αναγέννηση του μοντέλου το 2015. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις του μεσαίου SUV (κόμπακτ για την Αμερική) μπορεί να ανέβηκαν 44,2% τον Νοέμβριο σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2016, αλλά για τους έντεκα πρώτους μήνες του 2017, οι πωλήσεις είναι κάτω κατά 17,9% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube