Main menu

Αργύρης Τούντας
Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017 - 4:17μμ

IAA 2017: Παρουσιάστηκε το νέο Honda Civic 1.6 i–DTEC

Από τον προσεχή Μάρτιο θα είναι διαθέσιμο το 1.600άρι μοτέρ της εταιρείας και αργότερα με 9άρι αυτόματο κιβώτιο.

Μια σημαντική προσθήκη στη γκάμα του νέου Civic επισημοποίησε η Honda στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Πρόκειται για την έκδοση 1.6 i-DTEC, με το γνωστό μας ντίζελ κινητήρα. Η ισχύς των 120 PS στις 4.000 rpm και η ροπή των 30,6 kgm στις 2.000 rpm παραμένουν χωρίς αλλαγές, ωστόσο ο κινητήρας ως μονάδα έχει σημαντικές βελτιώσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.0 VTEC Turbo

Κατά βάση αναλαμβάνουν να μειώσουν τις εσωτερικές τριβές του κινητήρα, αφού τα χιτώνια έχουν ειδική επίστρωση. Επίσης τα έμβολα είναι από σφυρήλατο χάλυβα, για βέλτιστη διαχείριση της θερμότητας. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το πρόγραμμα ηλεκτρονικής διαχείρισης της Bosch, αλλά και η μικρή τουρμπίνα χαμηλής αδράνειας που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo

Το ελαφρύ αλουμινένιο μπλοκ είναι επίσης αναβαθμισμένο, με ενισχύσεις που το κάνουν πιο στιβαρό για καλύτερη απομόνωση των κραδασμών και συνολικά βελτιωμένη ποιότητα λειτουργίας. Νέο είναι και το σύστημα κατάλυσης των Οξειδίων του Αζώτου (NOx), το οποίο όπως και πριν δε χρησιμοποιεί μέθοδο με πρόσθετη κατάλυση με ουρία (AdBlue) αλλά φίλτρο που κάνει αναγέννηση. Όμως πλέον το φίλτρο είναι πιο λεπτό άρα καλύτερα διαπερατό, με καλύτερη απόδοση τελικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 PS 4WD Auto

Χάρη στις παραπάνω βελτιώσεις η Honda μπορεί να δηλώνει τυποποιημένη μέση κατανάλωση 3,7 lt/100 km με έκλυση 99 g CO2/km. Αξίζει να επισημάνουμε μάλιστα ότι οι μετρήσεις αυτές τυποποιήθηκαν σύμφωνα με τον νέο κύκλο μετρήσεων που αντιπροσωπεύουν τις πραγματικές συνθήκες κίνησης (Real Driving Emissions), οπότε είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η είδηση για τη διάθεση του αυτόματου κιβωτίου των 9 ταχυτήτων που χρησιμοποιείται στο τετρακίνητο CR-V, στην πρώτη του εφαρμογή σε δικίνητο μοντέλο. Διακρίνεται για τις εξαιρετικά κόμπακτ διαστάσεις του, το κατασκευάζει η ZF και θα είναι διαθέσιμο από το μέσο του 2018.

[Πηγή: Honda]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία