Main menu

Αργύρης Τούντας
Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 - 6:40μμ

ΙΑΑ 2017: Ανακοινώθηκαν τα πλήρη χαρακτηριστικά του Toyota Yaris GRMN

Το κορυφαίο Yaris των 210 PS θα κάνει 0-100 km/h σε μόλις 6,3”, με τελική 230 km/h.

Οι περισσότερες από τις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές της σπορ έκδοσης του Yaris, της GRMN (Gazoo Racing Masters of the Nurburgring), ήταν ήδη γνωστές.

Έλειπαν όμως οι πιο σημαντικές, αυτές δηλαδή που είχαν να κάνουν με τους αριθμούς των επιδόσεων. Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι σήμερα για να επιβεβαιωθούν οι δηλώσεις της Toyota περί του ότι το νέο μοντέλο θα είναι μεταξύ των ταχύτερων της κατηγορίας του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Νέο Toyota Yaris GRMN με 210 PS

Με τον 1.800άρη κινητήρα να αποδίδει 212 PS (156 KW) στις 6.800 rpm με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή, ενώ η ροπή φτάνει τα 25,5 kgm στις 5.000 rpm. Με το βάρος του αμαξώματος να μην ξεπερνάει τα 1.135 kg, η Toyota υποστηρίζει ότι το μοντέλο της έχει την καλύτερη αναλογία kg/PS στην κατηγορία, με 5,35.

Κάπως έτσι, η εταιρεία ανακοινώνει 0-100 km/h σε μόλις 6,3” και τελική 230 km/h, με το χρόνο του 0-100 πάντως να είναι ακόμα σε διαδικασία ομολογκαρίσματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το «καυτό» Toyota Yaris GRMN

Άλλες λεπτομέρειες που ανακοινώθηκαν μόλις, έχουν να κάνουν με την κατά 2,4 cm μειωμένη απόσταση από το έδαφος, καθώς και τα σοβαρότατα αναβαθμισμένα φρένα. Μπροστά υπάρχουν αεριζόμενοι, χαρακτοί δίσκοι 275 mm με 4πίστονες λευκές δαγκάνες, ενώ πίσω απλοί δίσκοι 278 mm.



Ως γνωστό τα αμορτισέρ είναι εξελιγμένα με τη Sachs, ενώ η εμπρός αντιστρεπτική των 26 mm είναι παχύτερη από των απλών Yaris. Οι 17άρες ζάντες της BBS είναι ντυμένες με Bridgestone Potenza RE050, διάστασης 205/45 για βέλτιστη αίσθηση στο τιμόνι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε την Toyota GT86 MY2017 στη Φινλανδία

Η σχεδίαση περιλαμβάνει μπόλικες σπορ –όχι και τόσο διακριτικές- λεπτομέρειες, με μεγάλη αεροτομή στην οροφή, ειδικό για την περίσταση πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη και κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση. Εμπρός ξεχωρίζει το κόκκινο το χείλος του προφυλακτήρα και τα φώτα LED, ενώ ειδική είναι και η λευκή βαφή, με μαύρες-κόκκινες λεπτομέρειες και μαύρη οροφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 VVT-iE

Αντίστοιχα επιθετική είναι και η εικόνα της καμπίνας, με τα μπάκετ καθίσματα που έχουν μονοκόμματη πλάτη, κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και δερμάτινο τιμόνι μικρής διαμέτρου που έρχεται από την GT86. Υπάρχει ακόμα αλουμινένια λαβή στο λεβιέ, ενώ αλουμινένιο φινίρισμα υπάρχει στα πεντάλ και σε μπόλικα ακόμα σημεία.



Σε ό,τι έχει να κάνει με τη διαθεσιμότητα του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει κάτι, κάτι που σημαίνει μόλις 400 αυτοκίνητα για την ευρωπαϊκή αγορά, σε αριστεροτίμονες και δεξιοτίμονες εκδόσεις. Η τιμή του θα είναι € 29.900, χωρίς να είναι συνυπολογισμένες οι φορολογικές ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς.

[Πηγή: Toyota]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία