Η Mercedes θα παρουσιάσει την AMG GT R στο Goodwood

Η Mercedes θα παρουσιάσει την AMG GT R στο Goodwood

Η πισταδόρικη έκδοση της Mercedes AMG GT δηλώθηκε από την Michelin στο Supercar Paddock του Goodwood Festival of Speed.

H σκληροπυρηνική έκδοση της AMG GT είχε ήδη εντοπιστεί να δοκιμάζεται στον Αρκτικό Κύκλο και στο Nurburgring, αλλά η παρουσία της στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούνιο θα είναι η πρώτη επίσημη και δημόσια εμφάνιση.

Θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις... «απλές» εκδόσεις, την σκέτη GT και την GT S. H AMG GT R καλείται να ανταγωνιστεί την Porsche 911 GT3 RS. Το αυτοκίνητο φέρει βελτιώσεις στον διτούρμπινο V8 και νέο αμάξωμα με πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, στο πλαίσιο της ομολογκασιόν του αγωνιστικού προδιαγραφών GT3.

Έχει νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερο κεντρικό αεραγωγό και διαφοροποιημένη την σχεδίαση των δύο πλευρικών. Η σχεδίαση με τα κάθετα στελέχη εμπνέεται από την SL Panamericana του 1952. Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της AMG το μοτίβο αυτό θα χρησιμοποιηθεί και σε μελλοντικά μοντέλα.

Ένα προεξέχων εμπρός σπόιλερ διαχωρίζει τη ροή, στέλνοντας ένα ρεύμα προς τον χώρο του κινητήρα, για καλύτερη ψύξη, και ένα δεύτερο κάτω από το πάτωμα για την παραγωγή κάθετης δύναμης. Στο πίσω μέρος των εμπρός φτερών, οι αεραγωγοί είναι διαφοροποιημένοι. Τα πίσω φτερά είναι φουσκωμένα, ο διαφορετικός πίσω προφυλακτήρας έχει επίσης ενσωματωμένους αεραγωγούς από τους οποίους απάγεται η θερμότητα από το διαφορικό. Το diffuser χωρίζεται σε δύο κανάλια και συνεργάζεται με την πολύ μεγαλύτερη σταθερή πίσω πτέρυγα για να κρατούν την ουρά σε επαφή με το δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO: ΔΟΚΙΜΗ MERCEDES-AMG GT S

Το καπό, τα φτερά και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, με στόχο την μείωση του βάρους κάτων από τα 1.570 kg. Αν και η έγκριση τύπου δεν έχει ακόμη εκδοθεί ώστε να έχουμε επίσημα νούμερα, το εργοστάσιο εκτιμά ότι το βάρος έχει μειωθεί κατά 60 kg. Η 911 GT3 RS είναι ακόμη ελαφρύτερη, 1.420 kg, αλλά και πιο αδύναμη.

Ο διτούρμπινος V8 έχει νέα εισαγωγή, αυξημένη πίεση υπερπλήρωσης και μια πιο ελεύθερη εξάτμιση τιτανίου. Πηγές από το εργοστάσιο κάνουν λόγο για 570 ίππους, δηλαδή 60 περισσότερους από της GT S. Η ροπή εκτιμάται στα 76,5 kgm, αυξημένη δηλαδή κατα 9,5 κιλά.

ΔΕΙΤΟ ΤΟ VIDEO: ΔΟΚΙΜΗ MERCEDES-AMG C63

Η AMG δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα τις προθέσεις της για την παραγωγή της GT R αλλά εκτιμάται ότι αυτή θα είναι περιορισμένη. Δεν θα είναι όμως η τελευταία έκδοση του μοντέλου που βλέπουμε, καθώς κατά τις συνήθειες της Mercedes αναμένεται να ακολουθήσει και η ακραία Black Series.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube