Ετοιμάζεται η Porsche 718 Boxster Spyder με μοτέρ από 911 GT3

Ετοιμάζεται η Porsche 718 Boxster Spyder με μοτέρ από 911 GT3

Η κορυφαία έκδοση της μικρής ανοιχτής Porsche θα έχει ξανά ατμοσφαιρικό flat-six κινητήρα και όχι έναν 4κύλινδρο τούρμπο.

Η Porsche εξελίσσει αυτή την περίοδο την κορυφαία έκδοση της 718 Boxster, με τις δοκιμές να γίνονται στον Αρκτικό Κύκλο.

Όπως και στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου ο κινητήρας της θα προέρχεται από την 911 GT3, κάτι που σημαίνει τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό flat-six των 500 PS.

Στην περίπτωση της Boxster το πιθανότερο είναι πως θα έχει λίγο χαμηλότερη ισχύ, όπως συνήθως συμβαίνει με τις κορυφαίες εκδόσεις των μικρών Porsche για θέματα «αρχής».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Porsche 718 Boxster

Πρόκειται για μια επιλογή που θα απογειώσει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της κορυφαίας Boxster, δίνοντας κορυφαίο έλεγχο με το γκάζι. «Η ατμοσφαιρική αναπνοή είναι ένα από τα σημεία της υπεροχής μας» δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης των μοντέλων GT της εταιρείας, Andreas Preuninger στους συνεργάτες μας του Autocar.

Προσέθεσε δε πως «Στο Motorsport πιστεύουμε ότι η απόκριση στο γκάζι ενός πολύστροφου ατμοσφαιρικού μοτέρ πάντα θα είναι λίγο καλύτερη από του καλύτερου τούρμπο».

Επιπρόσθετα για να τονιστεί ο απόλυτα σπορ χαρακτήρα της, η Boxster Spyder θα έχει στο βασικό της εξοπλισμό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αφήνοντας στον προαιρετικό το 7άρι αυτόματο PDK με τους δύο συμπλέκτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο ντεμπούτο για τις Porsche 718 Cayman & Boxster GTS [video]

Πέραν των μηχανολογικών αναβαθμίσεων η Spyder θα είναι και ελαφρωμένη σε σχέση με τις υπόλοιπες 718 Boxster. Τα ηχομονωτικά υλικά θα είναι λιγότερα, ενώ το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός θα προσφέρονται μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.



Σημαντική παράμετρος είναι και η αντικατάσταση της ηλεκτρικής κουκούλας με μια πολύ πιο ελαφριά που θα αφαιρείται χειροκίνητα. Μαζί με όλα τα προηγούμενα, ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει και τα Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία θα αναβαθμίζουν όχι μόνο το κράτημα αλλά και την ακρίβεια του πατήματος στο δρόμο. Προφανώς η σχεδίαση θα ακολουθήσει την παράδοση του μοντέλου, με βασικότερο στοιχείο τα δύο "φουσκώματα" στο κάλυμμα του κινητήρα.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το πότε το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα, όμως με δεδομένο ότι οι εκδόσεις GTS των 718 Cayman και Boxster ξεκίνησαν πρόσφατα να πωλούνται, φαίνεται πως υπάρχει ακόμα καιρός.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube