Επίσημο: Νέο Kia Sorento 2015, ντεμπούτο στο Παρίσι

Επίσημο: Νέο Kia Sorento 2015, ντεμπούτο στο Παρίσι

H τρίτη γενιά του Kia Sorento the Sorento, ύστερα από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Κορέα, θα ντεμπουτάρει επί της ευρωπαϊκής ηπείρου στο Σαλόνι του Παρισιού, στις 2 Οκτωβρίου.

To νέο μεσαίο crossover της Kia βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του και ύστερα από την πρώτη επισημή του στην Κορέα, είναι έτοιμο να ξεκινήσει την καριέρα του στην παγκόσμια αγορά. 

Το κόμπακτ crossover της Kia διαθέτει οπισθκλινή εμπρός φανάρια και γραμμή οροφής που πέφτει γλυκά προς τα πίσω, αλλά και ψηλότερη βασική γραμμή. Άλλα στοιχεία άξια μνείας σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του νέου Sorento είναι τα πρόσθετα προστατευτικά πλαστικά του αμαξώματος, οι χρωμιωμένες διακοσμήσεις και η μικρή πτέρυγα στην πέμπτη πόρτα.

Από πλευράς διαστάσεων, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,78 m (+9,5 cm από το υφιστάμενο μοντέλο) και είναι χαμηλότερο κατά 1,5 πόντο στα 1,69 mm. Το μεταξόνιο των 2,78 m (οκτώ πόντους μεγαλύτερο από το υφιστάμενο) υπόσχεται μεγάλους χώρους και στις τρεις σειρές καθισμάτων.

Το μεσαίο SUV της κορεατικής εταιρείας είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 52,7% από ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής, που είναι δύο φορές περισσότερο από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Επίσης διαθέτει υπερδιπλάσια ποσότητα ατσαλιού υψηλής αντοχής διαμορφωμένου εν θερμώ -από 4,1 σε 10,1%.

Η γκάμα των κινητήρων που θα ευθύνεται στην παγκόσμια αγορά αποτελείται από τέσσερα μοτέρ με εύρος ισχύος από 172 έως 270 PS. Οι βενζινοκίνητες είναι δύο, 2,4 και 3,3 λίτρων, και άλλοι δύο είναι οι ντίζελ με χωρητικότητα 2,0 και 2,2 λίτρα -176 και 200 PS αντίστοιχα, μοτέρ που θα απολέσουν και την εμπορική αιχμή του δόρατος στην Ευρώπη.

Το νέο Kia Sorento, σύμφωνα με αυτά που διατείνεται η κορεατική εταιρεία βελτιώθηκε από 3 έως 6% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο σε ότι αφορά την ποιότητα λειτουργίας και κύλισης – NVH, Noise Vibration και harshness.   

Η Kia λέει ότι ταυτόχρονα με την ποιοτικότερη λειτουργία του Sorento, βελτιώθηκε η άνεση και το κράτημα, καθώς το υποπλαίσιο της πίσω ανάρτησης διαθέτει πλέον μεγαλύτερα ελαστικά παρεμβύσματα για καλύτερη μόνωση από την καμπίνα και μεγαλύτερα αμορτισέρ κάθετα τοποθετημένα πίσω από τη γραμμή του άξονα, που βελτιώνουν τον έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.

Νέο είναι και το ηλεκτρικό τιμόνι (R-MDPS) που υπόσχεται καλύτερη ακρίβεια και αίσθηση και θα διατίθεται στάνταρ ή έξτρα, ανάλογα με τη χώρα διάθεσης. Το ηλεκτρομοτέρ του είναι τοποθετημένο κατευθείαν πάνω στην κρεμαγέρα και όχι στην κολόνα του τιμονιού, όπως στο παλιό μοντέλο. 

[Πηγή Kia]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube