Επίσημο: Νέο Fiat 500 MY2016

Επίσημο: Νέο Fiat 500 MY2016

Μια ιστορική, για το μοντέλο, επέτειος ήταν η καλύτερη αφορμή για την παρουσίαση του καινούργιου μίνι.

Η 4η Ιουλίου αποτελεί μία ημερομηνία-ορόσημο για το Fiat 500. Το ορίτζιναλ παρουσιάστηκε αυτή την ημέρα το 1957 και, ακριβώς 50 χρόνια μετά, το 2007, η Fiat το αναβίωσε στη σύγχρονη εκδοχή που διατήρησε το πνεύμα και την προσωπικότητα του προκατόχου της.

Με δεδομένη την τεράστια επιτυχία στην εμπορική του καριέρα μέχρι τώρα, μεγάλο μέρος της οποίας οφείλεται στη μοναδική του σχεδίαση, οι υπεύθυνοι του Centro Stile αποφάσισαν να μην πειράξουν σημαντικά το design της νέας έκδοσης.

Οι διαστάσεις παρέμειναν ακριβώς ίδιες και οι κοσμητικές αλλαγές συνοψίζονται στα ανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και τα φώτα ημέρας LED με γραφικά που «αναπαράγουν» τα δύο μηδενικά του λογότυπου, κάνοντας ακόμα πιο εμφανή την ταυτότητά του ακόμα και το βράδυ.

Η τραπεζοειδής μάσκα εξέχει λίγο περισσότερο και το σήμα περιβάλλεται από χρωμιωμένες μπάρες και οι εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα έχουν αποκτήσει μια πιο τρισδιάστατη, σύμφωνα με την εταιρεία, σχεδίαση.

Οι σημαντικότερες από τις 1.800 αλλαγές που η Fiat υποστηρίζει πως έχει το νέο μοντέλο σε σχέση με το προηγούμενο εντοπίζονται στην καμπίνα. Η κεντρική κονσόλα είναι εντελώς καινούργια ενσωματώνοντας μια οθόνη TFT για το σύστημα πολυμέσων Uconnect διαμέτρου 5 ιντσών για τις βασικές εκδόσεις και 7 (με λειτουργία αφής) για τις πλουσιότερες.

Επίσης, τα εμπρός καθίσματα έχουν πλέον πιο εργονομικό σχήμα και υπάρχουν επτά αερόσακοι στάνταρ, εννέα διαθέσιμες ταπετσαρίες, ενώ η επιπλέον ηχομόνωση προσφέρει χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Η γκάμα των κινητήρων πληροί πλέον τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6. Κατά τα άλλα παραμένει ίδια και αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό 1.2 με 69 PS, τον δικύλινδρο 0.9 τούρμπο με 85 και 105 ίππους και τον πετρελαιοκινητήρα 1.3 Multijet των 95 PS.

Τέλος, το ημιαυτόματο ρομποτιζέ κιβώτιο Dualogic έχει δεχθεί αναβάθμιση στο λογισμικό του και οι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσω των paddles που προστέθηκαν στο ανασχεδιασμένο τιμόνι.

[Πηγή: Fiat]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube