Επίσημο: νέο crossover Fiat 500X

Επίσημο: νέο crossover Fiat 500X

Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Fiat 500X, με τη γκάμα να περιλαμβάνει και τον turbodiesel 1.3 MTJ με 95 PS.

Νωρίτερα σήμερα έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του Fiat 500X στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το αμάξωμά του είχε αποκαλυφθεί νωρίτερα, όμως μάθαμε λεπτομέρειες για τις δύο εκδόσεις -απλή και Cross- και για τους κινητήρες με τους οποίους θα εφοδιάζεται.

Η μορφή του Fiat 500X παραπέμπει στο Fiat 500L. Έχει όμως σαφώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερη κλίση στο πίσω μέρος. Το κόκκινο αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι η έκδοση Cross, με πλαστικά προστατευτικά που του δίνουν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, ενώ το λευκό η συμβατική έκδοση δρόμου. Το μήκος του είναι 4,25 m, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 350 lt. Οκτώ διαφορετικά σχέδια ζαντών με διάμετρο από 16’’ ως 18’’, 12 χρώματα αμαξώματος και επτά διαφορετικές ταπετσαρίες για το εσωτερικό θα προσφέρουν αρκετές δυνατότητες προσαρμογής του κάθε 500Χ στο γούστο του ιδιοκτήτη.

Ο βασικός κινητήρας της προσθιοκίνητης γκάμας του Fiat 500X είναι ένας ατμοσφαιρικός 1.600άρης E-Torq που αποδίδει 110 PS και συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ενώ ο δυνατότερος 1.4 MultiAir II με 140 ίππους διατίθεται τόσο με χειροκίνητο 6άρι όσο και με ημιαυτόματο 6άρι διπλού συμπλέκτη TCT. Το σημαντικότερο νέο είναι η τοποθέτηση του 1.3 MultiJet II 95 ίππων, σε συνδυασμό με 5άρι κιβώτιο, ως βασικού turbodiesel της γκάμας. Η οποία περιλαμβάνει και έναν 1.6 MultiJet II, με 120 PS και 6άρι κιβώτιο.

Το Fiat 500X θα διατίθεται και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Σε αυτή την περίπτωση ο βενζινοκινητήρας 1.4 MultiAir II αποδίδει 170 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο. Εναλλακτική λύση θα είναι ο turbodiesel 2.0 MultiJet II με 140 PS, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο αλλά προσφέρεται και με το αυτόματο 9άρι με επιπλέον χρέωση. Στην κορυφή της τετρακίνητης γκάμας βρίσκεται ένας 2.4 Tigershark 184 ίππων, για τον οποίο μοιραία δεν αναμένεται να υπάρχει ενδιαφέρον στη χώρα μας.

Η ανάρτηση του Fiat 500X αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πίσω, όπως άλλωστε και αυτή του αδερφού μοντέλου Jeep Renegade, και οι τετρακίνητες εκδόσεις απέχουν από το έδαφος 2 cm περισσότερο σε σχέση με τις προσθιοκίνητες. Το σύστημα Drive Mood Selector, κάτι αντίστοιχο με το DNA στα μοντέλα της Alfa Romeo, καθορίζει τη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου, του τιμονιού και των φρένων μέσα από τις ρυθμίσεις Auto, Sport και All Weather.

[Πηγή: Fiat]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube