Επίσημο: Νέο Audi SQ5 TDI

Επίσημο: Νέο Audi SQ5 TDI

Με απόδοση 347 PS και 71,4 kgm ροπής από τον 3.0 V6 TDI

Η Audi παρουσίασε το νέο SQ5 TDI, την πετρελαιοκίνητη έκδοση επιδόσεων του premium μεσαίου SUV με τον 3.0 V6 TDI και ηλεκτρική υποβοήθηση του turbo.

Ο πετρελαιοκινητήρας V6 χωρητικότητας 3,0 λίτρων που χρησιμοποιείται και στο SQ7, αποδίδει 347 PS και 71,4 kgm ροπής (διαθέσιμη μεταξύ 2.500-4.100 rpm) και συνδυάζεται με ηλεκτρική υποβοήθηση του τούρμπο για καλύτερη απόκριση από χαμηλά και πλήρη εξάλειψη του turbo lag, όπως και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48V για μειωμένη κατανάλωση (6,6-6,8 lt ανά 100 km). Να θυμίσουμε πως το βενζινοκίνητο SQ5 που παρουσιάστηκε στην Έκθεση NAIAS του 2017 φορούσε τον V6 3.0 TFSI απόδοσης 354 PS και 51 kgm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Audi SQ5

Audi SQ5 TDI

Το σύστημα τετρακίνησης quattro στέλνει έως και το 70% της δύναμης στους εμπρός τροχούς ή έως και το 86% της δύναμης στον πίσω άξονα όπου προαιρετικά διατίθεται και σπορ διαφορικό. Χάρη σε όλα αυτά αλλά και το αυτόματο κιβώτιο tiptronic οκτώ σχέσεων, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,1" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Το SQ5 TDI έχει επίσης χαμηλωμένα ελατήρια κατά 30mm με σπορ ρύθμιση ανάρτηση πέντε συνδέσμων στον πίσω άξονα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και με ενεργή αερανάρτηση. Τα φρένα αποτελούνται από 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες και δίσκους 374 mm εμπρός.

Audi SQ5 TDI

Εξωτερικά το μοντέλο φορά το διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο του SQ5 με σπορ προφυλακτήρες, αεροτομή, διαχύτη, πεντάκτινες ζάντες 20" με λάστιχα 255/45 (προαιρετικά 21") και LED φώτα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με δέρμα και Alcantara (προαιρετικά Nappa με λειτουργία μασάζ), τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, επενδύσεις από αλουμίνιο (προαιρετικά ξύλο ή κάρμπον) και σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι.

Επιπλέον ο πλούσιος εξοπλισμός της έκδοσης περιλαμβάνει το πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού όπως και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI με οθόνη 8,3", ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3", υποστήριξη Apple CarPlay, Android Auto, συνδεσιμότητα LTE και WiFi αλλά και ηχοσύστημα Bang & Olufsen. 

Η τιμή του μοντέλου στη Γερμανία ξεκινά από τις 67.750 ευρώ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube