Επίσημο: 1.500άρι τούρμπο και AWD το Mitsubishi Eclipse Cross στη Γενεύη

Επίσημο: 1.500άρι τούρμπο και AWD το Mitsubishi Eclipse Cross στη Γενεύη

H Mitsubishi αποκάλυψε τον αντικαταστάτη του Eclipse, συμπληρώνοντας το όνομα με τη λέξη «Cross» που θα ντεμπουτάρει στο Salon de l’Auto, σε μία εβδομάδα στη Γενεύη.

Το νέο Mitsubishi  Eclipse Cross δείχνει οικείο, καθώς μοιράζεται πολλές από τις σχεδιαστικές γραμμές του με τα πρωτότυπα XR-PHEV και XR-PHEV II, του 2013 και 2015 αντίστοιχα.

Το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με στιλ κουπέ έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στο μικρότερο ASX και το μεγαλύτερο Outlander στην γκάμα της εταιρείας. Εμπρός υιοθετεί το σήμα-κατατεθέν της Mitsubishi, όσον αφορά το ντιζάιν, Dynamic Shield με μεγάλη γρίλια στη μάσκα, διακοσμημένη με χρωμέ μπάρες και εκατέρωθεν λεπτά φανάρια. Το μυώδες προφίλ του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο δυναμικό με την βαθιά πτύχωση στο ύψος των λαβών των θυρών και την οπισθοκλινή οροφή. Πίσω, τα φαρδιά φανάρια είναι τοποθετημένα ψηλά, είναι τεχνολογίας LED και ενώνονται μεταξύ τους με μια φωτεινή στήλη που χωρίζει το πίσω κρύσταλλο σε πάνω και κάτω μέρος.

Η καταφανής σχεδιαστική συγγένεια με το ASX δεν εμποδίζει το νέο Eclipse Cross να διαφοροποιηθεί και να συστήσει μια γκάμα κινητήρων με εντελώς καινούργια μοτέρ. Έτσι, το βασικό μοτέρ είναι ένα βενζινοκινητήρας 1.500 cc με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, άγνωστης προς το παρόν ισχύος, που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης –CVT, με οκτώ προεπιλεγμένες σχέσεις στη ρύθμιση Sport Mode. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός συστήματος AWD με ηλεκτρονικό έλεγχο κατανομής της ροπής ανάλογα με τις οδικές συνθήκες. Το σύστημα Active Yaw Control (AYC) κατανέμει με τη σειρά του τη ροπή ή φρενάρει τους τροχούς στον εμπρός ή στο πίσω άξονα, λαμβάνοντας δεδομένα από τη γωνία του τιμονιού, το ρυθμό περιστροφής κατά στον κάθετο άξονα (yaw), τη ροπή, τη δύναμη πέδησης και την ταχύτητα περιστροφής των τροχών.

Όσο για τους υποψήφιους αγοραστές που προσανατολίζονται στο ντίζελ, υπάρχει ο γνωστός 2,2λιτρος τουρμποντίζελ  που έχει όμως ρυθμιστεί ειδικά για το Eclipse Cross. Συνδυάζεται δε με ένα νέο αυτόματο κλασικό 8άρι σασμάν.

Οι πλήρεις προδιαγραφές και οι αναλυτικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου θα δοθούν με το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου σε μέταλλο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν για τις ευρωπαϊκές αγορές τους πρώτους μήνες του 2018, οπότε ενδεικτική τιμή αναμένουμε να έχουμε τον προσεχή χειμώνα.

[Πηγή Mitsubishi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube