Έκθεση Γενεύης: Νέο Honda Civic Type R με 310 PS [videos]

Έκθεση Γενεύης: Νέο Honda Civic Type R με 310 PS [videos]

Μετά από τα concepts, teasers και scoops, ήρθε η ώρα για την επίσημη παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Civic Type R.

Η Honda αποκάλυψε επιτέλους την έκδοση παραγωγής του «αγωνιστικού για το δρόμο», όπως χαρακτηρίζει το νέο Civic Type R.

Το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο της σειράς κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 2λιτρο VTEC TURBO άμεσου ψεκασμού με 310 PS στις 6.500 rpm και 40,4 kgm ροπής στις μόλις 2.500 rpm, νούμερα πολύ υψηλότερα από του μοντέλου που αντικαθιστά.

Τα 0-100 km/h έρχονται σε 5,7¨, κάτι που το καθιστά το ταχύτερο προσθιοκίνητο «καυτό» hatchback παραγωγής και η τελική ταχύτητα των 270 km/h είναι η υψηλότερη της κατηγορίας.

Ο νέος κινητήρας μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, κάτι που θα ευχαριστήσει όσους δεν προτιμούν τα ημιαυτόματα.

Η ανάρτηση, που έχει εξελιχθεί ειδικά για το νέο Type R, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και επεμβαίνει στον κάθε τροχό ανεξάρτητα ώστε να μειώνει την απώλεια πρόσφυσης από τη μεταφορά βάρους κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση και ταυτόχρονα να προσφέρει καλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης.

Στο νέο Type R θα κάνει το ντεμπούτο του το σύστημα +R που κάνει πιο άμεση την απόκριση του κινητήρα, μειώνει την (ηλεκτρική) υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης για καλύτερη αίσθηση και σκληραίνει την ανάρτηση κατά 30% για πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Το καυτό hatch τηs Honda φοράει τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 που έχουν εξελιχθεί ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Τι χρόνο έγραψε το νέο Honda Civic Type R στη θρυλική πίστα του Nürburgring;

Η Honda υποστηρίζει ότι έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική του νέου Civic Type R εκμεταλλευόμενη την αεροδυναμική σήραγγα του αγωνιστικού της τμήματος στην Ιαπωνία, η οποία χρησιμοποιείται και για το πρόγραμμά της στη Formula 1. Τα εργαστηριακά αποτελέσματα αξιολογήθηκαν στη συνέχεια τόσο στο δρόμο όσο και σε πίστες όπως τη Suzuka και το Nürburgring.

Το επίπεδο πάτωμα βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα και, μαζί με τον διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, αυξάνει την αρνητική άντωση. Η αεροτομή έχει αλλάξει σε σχέση με αυτή του concept για να προσφέρει αρνητική άντωση δίχως να αυξάνει σημαντικά την αντίσταση στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, το σπλίτερ και η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα έχουν γίνει με στόχο την ομαλότερη ροή του αέρα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν οι αναμενόμενες αλλαγές που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του Type R. Όπως και στους «προγόνους» του, ο επιλογέας είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο. Τα σπορ μπάκετ με την ψηλή πλάτη έχουν επένδυση αλκαντάρα και προσφέρουν άφθονη πλευρική στήριξη.

Τέλος, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν το πακέτο GT Pack που προσθέτει κόκκινα σειρήτια στο σπλίτερ, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, σύστημα πλοήγησης της Garmin, ηχοσύστημα 320 watt με 8 ηχεία και διζωνικό κλιματισμό.

Το GT Pack επίσης διαθέτει συστήματα ασφαλείας όπως αυτό της προειδοποίησης για εμπρόσθα σύγκρουση, αθέλητη αλλαγή λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και πληροφορίας για τα «νεκρά» σε ορατότητα σημεία.

Οι πωλήσεις του νέου Honda Civic Type R θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη το καλοκαίρι.

[Πηγή: Honda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube