Διαρροή φωτογραφίας: Ανανεωμένο Kia cee'd 2016

Διαρροή φωτογραφίας: Ανανεωμένο Kia cee'd 2016

Μια αποκαλυπτική φωτογραφία του ανανεωμένου Kia cee'd κυκλοφόρησε στο web.

Το προγραμματισμένο φρεσκάρισμα του μικρού οικογενειακού της KIA, του cee'd είναι ανεπαίσθητου βάρους, με τις αναβαθμίσεις να κινούνται στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο.

Αυτό που μπορούμε να διακρίνουμε από τη φωτογραφία είναι καταρχήν ο ελαφρά ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, η διαφορετική γρίλια στη μάσκα και οι μικρότεροι προβολείς ομίχλης και με ένα στενό χρωμέ περίγραμμα σε σχέση με το παλιό μοντέλο. Κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο φαίνεται το ίδιο με το απερχόμενο. Μια μικρή επιφύλαξη διατηρούμε για τα γραφικά των φαναριών που δεν φαίνονται στη φωτογραφία.

Το μοντέλο της φωτογραφίας δείχνει να είναι κορυφαία έκδοση εξοπλισμένη με τη έξτρα ανοιγόμενη οροφή. Οι ζάντες προέρχονται πιθανότατα από το πακέτο εξοπλισμού cee'd GT Line που είδαμε τον Μάρτιο στη Γενεύη, ενώ στο πίσω μέρος αναμένεται να υπάρχουν ελαφρές διαφοροποιήσεις στον προφυλακτήρα και στα γραφικά των φώτων. Στην καμπίνα, το φρεσκάρισμα θα περιλαμβάνει νέες επενδύσεις και νέα πακέτα εξοπλισμού.

Το νέο επίπεδο εξοπλισμού GT Line θα διατίθεται και στις τρεις εκδόσεις αμαξώματος: 5θυρο cee’d, 3θυρο pro_cee’d και το στέισον cee’d Sportwagon.

Το «πακέτο» αυτό ουσιαστικά φέρνει το σπορ look του κορυφαίου GT των 204 ίππων και στις υπόλοιπες εκδόσεις, με τους ίδιους προφυλακτήρες, τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED, τις διπλές εξατμίσεις και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Το ίδιο ισχύει και στην καμπίνα, που διαθέτει τις τρίχρωμες επενδύσεις σε γκρι, λευκό και μαύρο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και το φινίρισμα της κεντρικής κονσόλας του GT.

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με την προσθήκη ενός καινούργιου 3κύλινδρου κινητήρα τούρμπο «T-GDi» 1.000 cc, του πρώτου μιας σειράς νέων μοτέρ που θα προστεθούν στη γκάμα της Kia για την ευρωπαϊκή αγορά. Ο 1.0 T-GDi αποδίδει 120 ίππους και 17,4 kgm ροπής και έχει μικρότερες εκπομπές CO2 από τον υπάρχοντα 1.6 GDI. Επίσης, διαθέτει ως στάνταρ το σύστημα stop/start (ISG), το οποίο συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, καθώς και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η δεύτερη προσθήκη είναι αυτή ενός νέου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT) επτά σχέσεων. Όπως και το μοτέρ, έχει σχεδιαστεί in-house από την ίδια την Kia, είναι ικανό να διαχειριστεί μέχρι 30 kgm ροπής και προσφέρει σπορ αίσθηση στη χειροκίνητη λειτουργία και ομαλές αλλαγές στην αυτόματη.

Αρχικά θα συνδυάζεται με τον ντίζελ CRDi των 1.6 λίτρων ο οποίος επίσης αναβαθμίστηκε, αποδίδοντας 133 PS και 28,8 kgm έναντι 128 και 26,7 αντίστοιχα. Αργότερα, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, βελτιώνοντας τόσο τις επιδόσεις όσο και την κατανάλωση.

Στις αλλαγές της γκάμας των κινητήρων να σημειώσουμε και την κατάργηση του παλιομοδίτικου ατμοσφαιρικού 1.600 που αναμένεται να αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο 1.200άρη τούρμπο.

Οι αλλαγές αναμένεται να επιβεβαιωθούν επισήμως τον Αύγουστο, οπότε και θα αποκαλυφθεί επισήμως το ανανεωμένο cee'd, πριν ντεμπουτάρει επίσημα στην ΙΑΑ 2015, στη Φρανκφούρτη, τον προσεχή Σεπτέμβριο.

[Πηγή φωτογραφίας abload.de]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube