Αυτή είναι η Ferrari 488 GTO

Αυτή είναι η Ferrari 488 GTO

Αποκαλύφθηκε σε ειδική μυστική παρουσίαση για εκλεκτούς πελάτες και ντίλερ η νέα σκληροπυρηνική έκδοση της Ferrari 488.

Αποκαλύφθηκε σε μια ειδική εκδήλωση με λίγους καλεσμένους η σκληροπυρηνική Ferrari 488 GTO, το πιο εξειδικευμένο και εστιασμένο στην οδήγηση σε πίστα δημιούργημα του Maranello.

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα γίνουν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου. Ωστόσο πριν λίγες μέρες είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες από το Power Point της παρουσίασης. Και σήμερα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μια εικόνα από το event στο οποίο η εταιρεία έδειξε σε λίγους και πολύ συγκεκριμένους καλεσμένους το νέο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τη Ferrari, ο κινητήρας της 488 GTO είναι «Ο ισχυρότερος V8 στην ιστορία της μάρκας» και το εσωτερικό είναι «Σπαρτιάτικο και ελαφρύ». Χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις που έχουν χρησιμοποιήσει οι άνθρωποι του τμήματος marketing στην επίσημη παρουσίαση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Ο κινητήρας είναι μια εξέλιξη του V8 biturbo, του βραβευμένου ως Κινητήρα της Χρονιάς για το 2016 και το 2017, που χρησιμοποιεί ήδη η 488. Έχουν πετύχει 10% εξοικονόμηση βάρους. Ενώ η αύξηση ισχύος είναι μεγαλύτερη αυτή τη φορά, σε σχέση με το βασικό μοντέλο. Δηλαδή, αν η 458 Speciale είχε κερδίσει 35 ίππους σε σχέση με την 458 Italia, εδώ θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά παραπάνω.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιορτάζουμε 70 χρόνια Ferrari στο τιμόνι της 488 GTB [video]

Η Ferrari υπόσχεται ήχο αγωνιστικού, και όταν το λένε αυτό στο Maranello οφείλουμε να τους πάρουμε στα σοβαρά. Και σύμφωνα με το εργοστάσιο στη συγκεκριμένη εφαρμογή έχει γίνει η μεγαλύτερη μεταφορά αγωνιστικής τεχνολογίας που έχει ποτέ περάσει η Ferrari στο δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 458 Speciale [video]

Η μηχανική πρόσφυση εξαρτάται φυσικά στο μέγιστο από τους τροχούς. Οι ζάντες είναι πλέον ανθρακονημάτινες, ελαφρύτερες κατά 40% σε σχέση με αυτές από κράμα αλουμινίου. Σημαντικότατη μείωση του βάρους της μη αναρτώμενης μάζας για τη λειτουργία της ανάρτησης. Και περιβάλλονται από λάστιχα Michelin Sport Cup 2, ειδικά εξελιγμένα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι συνολικά βελτιωμένη κατά 20% σε σχέση με την 488 GTB, το software για τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου είναι αναβαθμισμένο (αναφέρεται ειδικά το SideSlip Management), το βήμα της κρεμαγιέρας έχει αναθεωρηθεί και οι σχέσεις του κιβωτίου επίσης. Για λόγους εμφάνισης και μείωσης του βάρους, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ανθρακονημάτινα τμήματα περισσότερο από κάθε άλλο. Στο καπό και στον εμπρός προφυλακτήρα, στο πίσω σπόιλερ και στον διαχύτη. Αλλά και στην καμπίνα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube