Ατμοσφαιρική και χειροκίνητη και η επόμενη Porsche Cayman GT4

Ατμοσφαιρική και χειροκίνητη και η επόμενη Porsche Cayman GT4

Η κορυφαία Porsche Cayman GT4 θα εξακολουθήσει να χαρακτηρίζεται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο.

Οι Porsche 718 Boxster και Cayman μπορεί να διαθέτουν πλέον κινητήρα τούρμπο, όμως για την επερχόμενη κορυφαία έκδοση Cayman GT4 η Porsche επιμένει ατμοσφαιρικά.

Ο λόγος είναι ότι η πλειονότητα των αγοραστών ενός τέτοιου μοντέλου ξέρει να εκτιμά χαρακτηριστικά όπως η αμεσότητα στην απόκριση του γκαζιού, τουλάχιστον σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος GT, Andreas Preuninger. «Αυτό το αυτοκίνητο το φτιάχνουμε για ανθρώπους που θέλουν να νιώθουν κάτι ξεχωριστό, που θέλουν όσο περισσότερο συναίσθημα γίνεται, και τη βέλτιστη απόκριση γκαζιού. Πιστεύουμε ότι αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με ένα ψηλόστροφο, ατμοσφαιρικό μοτέρ, αντί για ένα τούρμπο».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche Cayman GT4 εναντίον 911 GT3 RS στην πίστα [video]

«Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες των μοντέλων GT λατρεύονται σαν θρησκεία, και δεν θεωρούμε ότι θα ήταν έξυπνο να το αγνοήσουμε αυτό, ενώ τα αυτοκίνητά μας γνωρίζουν τόση επιτυχία, και να δοκιμάσουμε άλλες λύσεις». Ο Preuninger δεν αποκάλυψε βέβαια τα χαρακτηριστικά του κινητήρα της επερχόμενης Cayman GT4, η οποία μάλιστα ίσως ονομαστεί GT4 RS. Σίγουρα θα πρέπει να είναι δυνατότερος από τον 6κύλινδρο μπόξερ των 3,8 lt και 385 PS της προηγούμενης GT4, αλλά και υποδεέστερος από τον 4λιτρο των 500 PS που είδαμε στην ανανεωμένη 911 GT3, για λόγους τήρησης της ιεραρχίας. Οπότε η τοποθέτηση μιας εκδοχής του νέου 4λιτρου με ισχύ λίγο πάνω από 400 PS είναι αρκετά πιθανή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 7’ 12” 7 για τη νέα Porsche 911 GT3 στο Nürburgring [videos]

Παράλληλα, ο Preuninger ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα κατάργησης του χειροκίνητου κιβωτίου. Θα προστεθεί όμως στη λίστα με τα έξτρα και ένα PDK, έτσι ώστε ο αγοραστής να μπορεί να επιλέξει αυτό που προτιμάει. «Ο στόχος είναι να υπάρχει πάντα η δυνατότητα επιλογής. Ξεκινήσαμε αυτή την τακτική με την ανανεωμένη GT3, και είδαμε ότι δουλεύει. Αυτό είναι το σωστό, γιατί ποιοι είμαστε εμείς να πούμε στον καθένα τι είναι καλύτερο για τον ίδιο; Είναι απόλυτα κατανοητό να προτιμήσεις το χειροκίνητο κιβώτιο αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χρόνοι στην πίστα. Στόχος μας είναι να δίνουμε αυτή τη δυνατότητα επιλογής και στο μέλλον», ξεκαθάρισε ο Preuninger.



[Πηγή: C&D]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube