Βελτιωμένη S63 AMG Coupé με 850 PS

Βελτιωμένη S63 AMG Coupé με 850 PS

Η Voltage Design ετοίμασε ένα εξατομικευμένο πακέτο βελτίωσης για τη Mercedes-Benz S63 AMG Coupé.

Προφανώς το τελευταίο πράγμα που θια έχει ένας φρέσκος ιδιοκτήτης Mercedes-Benz S63 AMG Coupé είναι να τη βελτιώσει. Και μάλιστα όχι μόνο μηχανολογικά, αλλά και κοσμητικά. Και μάλιστα πηγαίνοντας πολλά βήματα παραπέρα από το αντίστοιχο μοντέλο που σενιάρισε το AMG Performance Studio.

Ε!, λοιπόν η Voltage Design, με εξειδίκευση σε σούπερκαρ και πολυτελή αυτοκίνητα, για αυτούς τους λιγοστούς εκκεντρικούς έχει την απάντηση. Πράτα απ’ όλα με το ανθρακονημάτινο πακέτο που ετοίμασε: Μάσκα που περιλαμβάνει το σήμα, εμπρός σπόιλερ, φρύδια στα φτερά, σχαράκια για τις αεροεισαγωγές στο καπό, στελέχη εξωτερικών καθρεφτών, πλευρικά μαρσπιέ, διαχύτη και πτέρυγα στο πίσω καπό. Με επιπλέον χρέωση δε, η Voltage Design αναλαμβάνει να φτιάξει από ανθρακόνημα καπό και μάσκα μαζί.

Βέβαια, ο κακός χαμός γίνεται κάτω από το καπό, όπου βελτιώθηκε ο 5,5λιτρος διτούρμπινος V8. Για να ξεκινήσουμε από τα νούμερα, από τα 585 PS του στάνταρ μοτέρ φτάσαμε στα 800 και από τα 91,7 kgm στα 117,2.

Η σημαντική αύξηση των 115 PS ήρθε από τα μεγαλύτερα τούρμπο (VD STORM 800) και το αναβαθμισμένο ιντερκούλερ με τις σωληνώσεις του, με την τοποθέτηση κάστομ συστήματος σπορ εξάτμισης με ελεγχόμενη βαλβίδα και αναβαθμισμένη ECU και ηλεκτρονικά του μοτέρ.

Σε δεύτερο στάδιο και με ακόμα μεγαλύτερα τούρμπο (VD STORM 850), η ισχύς ανεβαίνει στους 850 PS με τη ροπή να παραμένει στα 117,2 kgm. Ειδικά σε αυτό το τελευταίο στάδιο η στάνταρ αναλογία kg/PS κατεβαίνει για το μοντέλο με την πίσω κίνηση από το 3,41 στο 2,34! Αναλογία που επιτρέπει σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας η επιτάχυνση 0-100 km/h να πλησιάζει τα τρία δευτερόλεπτα!

Η αύξηση ισχύος επέβαλε και βελτίωση στα φρένα, οπότε οι στάνταρ κεραμικοί δίσκοι της S63 AMG Coupé μεγάλωσαν σε 420 mm εμπρός και 370 mm πίσω. Όσον αφορά το πάτημα του αυτοκινήτου, τα κάστομ ελατήρια χαμηλώνουν το αυτοκίνητο από ένα έως 3,5 πόντους, ενώ οι ζάντες είναι πλέον CVT 9Jx22” εμπρός και 10,5Jx22” πίσω, της Vossen.

[Πηγή Voltage Design]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube