Τι δώρο δέχτηκε ο Walter Röhrl για τα 70ά του γενέθλια;

Τι δώρο δέχτηκε ο Walter Röhrl για τα 70ά του γενέθλια;

O Γερμανός θρύλος των ράλι έκλεισε τα 70, και δέχτηκε ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο.

Ο Walter Röhrl, παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι δύο φορές, το ’80 και το ’82, έκλεισε στις 7 Μαρτίου τα 70 του χρόνια.

Ο σπουδαίος Γερμανός έχει συνολικά 14 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, 31 εμφανίσεις στο βάθρο και 420 νίκες σε Ειδικές Διαδρομές. Και θα μπορούσε να έχει πολύ περισσότερες αν δεν ήταν τόσο εκλεκτικός στις επιλογές του. Αλλά και τόσο απόλυτα πιστός στις αρχές του.

Είναι ένας από τους λίγους που έχει πραγματικά δαμάσει την κτηνώδη δύναμη των αυτοκινήτων Group B. Ο Röhrl ήταν από τους πρώτους που υποστήριξαν ότι το πράγμα είχε ξεφύγει σε ό,τι είχε να κάνει με την ασφάλεια των αγώνων ράλι. Kαι παρότι ακόμη νέος και πετυχημένος με πολλά χρόνια καριέρα μπροστά του, αποφάσισε να αποσυρθεί μετά τα θανατηφόρα δυστυχήματα του ’86 σε Πορτογαλία και Κορσική. Συνέχισε ωστόσο να ασχολείται με τους αγώνες, κάνοντας ρεκόρ στην Ανάβαση Pikes Peak με το Audi Quattro S1 ενώ συμμετείχε και στις 24 Ώρες του Nürburgring. Σε πολλές χώρες και σε διάφορους θεσμούς έχει ψηφιστεί ως «ο οδηγός ράλι του (προηγούμενου) αιώνα».

Μετά το τέλος της καριέρας του στα ράλι ο Rohrl εργάζεται για την Porsche, ως δοκιμαστής, συμβάλλοντας στην εξέλιξη των νέων μοντέλων, περισσότερο από όλα ίσως στην Carrera GT. Και ως πρεσβευτής της μάρκας. Έτσι, δεν είναι τόσο μεγάλη έκπληξη που η Porsche του έκανε δώρο για τα 70ά του γενέθλια μία 911 R σε πράσινο μεταλλικό χρώμα. Η φωτογραφία είναι από το γκαράζ του. Και φαίνεται πως το στιγμιότυπο ήταν κάπως… απρόοπτο, κρίνοντας από το πέδιλο με την (μαύρη, ευτυχώς) κάλτσα.  



 Κάποιοι λένε ότι το λανσάρισμα πριν λίγες μέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης της ανανεωμένης 911 GT3 με χειροκίνητο κιβώτιο θα θαμπώσει κάπως την λάμψη της 911 R και θα ρίξει την αξία της στο χρηματιστήριο των classics. Ο Röhrl σαφώς δεν ανησυχεί για τέτοια πράγματα.

Στις δύο τρεις φορές που είχαμε την ευκαιρία να τον συναντήσουμε σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων Porsche τα τελευταία χρόνια μας έκανε τεράστια έκπληξη η όρεξη και το πάθος του για την οδήγηση. Περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στον κόσμο, έχει την ικανότητα και το πάθος να χρησιμοποιεί τις Porsche για αυτό για το οποίο φτιάχνονται: για να στρίβουν.

]Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube