Τελειώνουν ο V10 και ο W12 του Volkswagen Group

Τελειώνουν ο V10 και ο W12 του Volkswagen Group

O 5.2 V10 και ο εξάλιτρος W12 του Volkswagen Group οδεύουν προς το τέλος της πορείας τους.

Ο V10 5,2 λίτρων του Audi R8 και της Lamborghini Huracan και ο 6λιτρος W12 της Bentley για την Continental GT και την Bentayga, θα περάσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας αρκετά σύντομα.

Σε μια συνέντευξη στην Automotive, ο Peter Mertens, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, έκανε σαφές ότι κάποιες αλλαγές θα είναι σύντομα επιβεβλημένες. Ένα θέμα που απασχόλησε πρόσφατα το διοικητικό συμβούλιο ήταν η ανάγκη περικοπής ως και κατά 40% των συστημάτων κίνησης (κινητήρες και μεταδόσεις) της Audi στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον: «Θα περιορίσουμε τους διαθέσιμους συνδυασμούς, αλλά υπάρχουν και ολόκληρες “οικογένειες” κινητήρων που πρέπει να αποσυρθούν. Αλήθεια, χρειάζεται ένας V10 ή ένας W12 στην επόμενη γενιά αυτοκινήτων;» αναρωτήθηκε το υψηλόβαθμο στέλεχος.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε το Audi R8 V10 στην πίστα των Σερρών [video]

Στα απόνερα του Dieselgate και με την παγκόσμια τάση προς την ηλεκτροκίνηση να ισχυροποιείται διαρκώς, μια τέτοια δήλωση, για αρχή, αλλά και μια απόφαση εν τέλει, δεν θα εκπλήσσει κανέναν. Το Volkswagen Group εστιάζει στην PPE (Premium Platform Electric) μια δομή που προορίζεται για βάση πολλών διαφορετικών ηλεκτρικών μοντέλων, την οποία η Audi εξελίσσει από κοινού με την Porsche. Η πλατφόρμα είναι πολύ σημαντική ώστε ο Όμιλος να πετύχει τους στόχους του σε ό,τι αφορά στην ηλεκτρική μετακίνηση. Σε αυτήν, για παράδειγμα, θα βασιστούν τα αντίστοιχα ηλεκτρικά μοντέλα των σημερινών Audi A4 και A6.

Αντίθετα με τους V10 και W12, o V8 είναι ασφαλής. Ακόμη και ο ντίζελ. Για την ακρίβεια, ο Mertens δήλωσε ότι δεν μπορεί να φανταστεί την γκάμα χωρίς τον V8, ειδικά τον ντίζελ. Είναι ένα πολύ σημαντικό μερίδιο πελατών αυτοί που εξακολουθούν να θέλουν να αγοράσουν V8.

Πριν πάει στην Audi ο Mertens ήταν στην Volvo και θεωρείται ο αρχιτέκτονας της στρατηγικής που οδήγησε στην κατάργηση όλων των μεγάλων κινητήρων από τη γκάμα της σουηδικής μάρκας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube