Στην... πρίζα μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Phantom του 1961

Στην... πρίζα μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Phantom του 1961

Τα δύο κλασικά βρετανικά αυτοκίνητα έγιναν ηλεκτροκίνητα με μια σειρά από καθοριστικές παρεμβάσεις. 

Η βρετανική εταιρεία Lunaz αποφάσισε να δώσει μια... νέα ζωή σε δύο κλασικά αυτοκίνητα, μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Phantom του 1961. 
Δεν πρόκειται για μια απλή «αναπαλαίωση», αλλά για ολοκληρωτική μετασκευή, καθώς τα δύο αυτοκίνητα μετατρέπονται σε αμιγώς ηλεκτρικά. Το κόστος αγγίζει τις £ 350.000 και όπως λέει η εταιρεία, συνδυάζεται το κλασικό, αρχοντικό στιλ και η σύγχρονη χρηστικότητα.

Και οι δύο μετατροπές ξεκινούν με μια πλήρη απογύμνωση του οχήματος. Οποιεσδήποτε ατέλειες του αμαξώματος διορθώνονται χρησιμοποιώντας παραδοσιακές τεχνικές, ενώ τα πατώματα επανασχεδιάζονται για να φιλοξενήσουν το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν νέα αμορτισέρ, νέα ελατήρια, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και αναβαθμισμένα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το FIAT Panda 4X4 του Giugiaro έγινε ηλεκτρικό!

Η εξωτερική όψη και των δύο οχημάτων εκσυγχρονίζεται (λίγο) με μια σειρά από νέες διακριτικές προσθήκες, όπως προβολείς LED, ενώ και στα δύο οχήματα, εκεί που ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται πλέον η θύρα φόρτισης.
Στο εσωτερικό ο εκσυγχρονισμός είναι ακόμη πιο εκτενής. Η Lunaz τοποθετεί WiFi hotspot, σύγχρονα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού και μια οθόνη ψυχαγωγίας με δορυφορική πλοήγηση. Ο πίνακας οργάνων έχει και αυτός προσαρμοστεί ώστε να παρέχει στον οδηγό πληροφορίες για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Τέλος και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, cruise control, κτλ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ο Σκαραβαίος εξηλεκτρίζεται

Το Jaguar XK120 διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 80kWh, η οποία τροφοδοτεί ένα ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων που παράγουν συνδυασμένη ισχύ 375 ίππων και 700 Nm ροπής. Ο κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η Lunaz δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει πλήρεις προδιαγραφές για τη Rolls-Royce Phantom V του 1961. Λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους της, θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 120kWh.

Ο ιδρυτής της εταιρείας,  David Lorenz δήλωσε: «Ήθελα να κινούμαι κάθε μέρα με τη Jaguar του 1953, Η Lunaz παίρνει ένα ιστορικό αυτοκίνητο που όλοι αγαπάμε και του δίνει ένα λαμπρό μέλλον. Έχουμε καινοτομίες τέτοιες ώστε να κάνουμε τα κλασικά αυτοκίνητα, οχήματα της σύγχρονης καθημερινότητας». 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube