Σε απόγνωση οι ντίλερς της FCA στην Ιταλία: Tους έστειλαν 6.000 Tipo που ποτέ δεν παρήγγειλαν!

Σε απόγνωση οι ντίλερς της FCA στην Ιταλία: Tους έστειλαν 6.000 Tipo που ποτέ δεν παρήγγειλαν!

Οι ντίλερς της FCA στην Ιταλία διαμαρτύρονται έντονα επειδή διαπίστωσαν ότι είχαν χρεωθεί με περίπου 6.000 FIAT Tipo hatchback, τα οποία όμως ποτέ δεν είχαν παραγγείλει...

Οι έμποροι αυτοκινήτων FIAT διαπίστωσαν ότι ο παραπάνω αριθμός οχημάτων είχε περάσει στο διαχειριστικό τους σύστημα στα τέλη Φεβρουαρίου. Τα περισσότερα από αυτά ήταν FIAT Tipo χάτσμπακ και ορισμένα Ducato.

 «Χρεωθήκαμε ένα πολύ σεβαστό αριθμό νέων Tipo, τα οποία δεν είχαμε παραγγήλει. Και σα να μην έφτανε αυτό είχαν και τις λάθος προδιαγραφές εξοπλισμού, πράγμα που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την πώλησή τους» είπε ένας από τους ντίλερ και συνέχισε: «Το παράδοξο είναι πως ήδη έχουμε πλεόνασμα από τα συγκεκριμένα Tipo». Ένας άλλος ντίλερ ανέφερε: «Η FIAT μέσα σε μία νύχτα μας πίστωσε πάνω από 5.000 νέες μονάδες ενός μοντέλου, το οποίο μέσα στο τρέχον έτος πουλάει περίπου 4.000 κομμάτια τον μήνα σε ολόκληρη την Ιταλία».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το FIAT Tipo Hatchback 1.6 MJT

Και οι δύο ντίλερ αρνήθηκαν να αποκαλύψουν το όνομά τους, επειδή ανησυχούν για την αντίδραση της FCA. Η ίδια η FCA επίσης αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο, όταν ρωτήθηκε σχετικά από το Automotive News Europe.

Η συγκεκριμένη κίνηση μετέφερε αποθεματικά εξίας περίπου 90 εκατομμυρίων ευρώ από την FCA στα λογιστικά βιβλία των ντίλερς της εταιρείας. Σϋμφωνα με πληροφορίες οι σχέσεις μεταξύ των 150 ντίλερ της μάρκας στην Ιταλία και της FIAT είναι αυτή τη στιγμή πολύ τεταμένες, λόγω της παραπάνω κίνησης.

Ο σύνδεμος μάλιστα των αντιπροσώπων της FCA στην Ιταλία, UCIF (Unione Concessionari Italiani del Gruppo FCA), διαμαρτυρήθηκε και επίσημα γι' αυτή την τιμολόγηση. Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Carlo Alberto Jura, σε επιστολή που απέστειλε στη FCA αναφέρει ότι αυτή η τιμολόγηση ήταν «άκαιρη» δεδομένου ότι οι ντίλερς έχουν ήδη μεγάλα αποθέματα από FIAT Tipo, τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις αρκούν για τους επόμενους 8 με 9 μήνες, τη στιγμή που ένα «υγιές» στοκάρισμα δεν πρέπει να ξεπερνά τους δύο μήνες. O Jura επίσης αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο, ωστόσο η επιστολή του είναι στη διάθεση της Automotive News Europe.

Αν όντως οι πληροφορίες είναι σωστές, με αυτή την κίνηση η FCA αύξησε τις παραδόσεις οχημάτων στο πρώτο τρίμηνο, οι οποίες παραδόσεις εγγράφονται ως πωλήσεις στα οικονομικά αποτελέσματα, κατά 6.000 μονάδες. Κατά συνέπεια αύξησε και τον τζίρο του πρώτου τριμήνου κατά 90 εκατομμύρια ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο CEO της FCA, Sergio Marchionne είπε στις αρχές Απριλίου ότι το πρώτο τρίμηνο του 2017 ήταν αρκετά «δύσκολο» για την εταιρεία. Τα αποτελέσματα του τριμήνου θα ανακοινωθούν επίσημα στις 26 Απριλίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το FIAT Tipo sedan 1.6 MJT


Η UCIF στυο μεταξύ συνιστά στους ντίλερς να ζητήσουν από την FCA επιπλέον κίνητρα προκειμένου να βοηθηθούν στις πωλήσεις των αυτοκινήτων...που δεν παρήγγειλαν. Τους συνέστησε ακόμα να επισημάνουν στην FCA ότι τέτοιου είδους τιμολογήσεις αποτελούν ξεκάθαρη παραβίαση των συμβολαίων τους με την εταιρεία. Ακόμα η UCIF συμβούλευσε τα μέλη της στο μέλλον να αρνηθούν να ξεφορτωθούν από τις νταλίκες αυτοκίνητα τα οποία ποτέ δεν παρήγγειλαν.

Να σημειώσουμε τέλος ότι η Ιταλική αγορά είναι η πιο σημαντική για την FCA, αφού περίπου το 44% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη γίνονται εκεί. Μάλιστα η FIAT πουλάει στην Ιταλία το 59% των νέων αυτοκινήτων στην Ιταλία.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube