Σε ανάταση των πωλήσεων στην Ευρώπη στοχεύει η Suzuki

Σε ανάταση των πωλήσεων στην Ευρώπη στοχεύει η Suzuki

H Suzuki θεωρεί ότι τα νέα μοντέλα είναι το κλειδί για να αναστρέψει την δυσμενή πορεία των πωλήσεων στις ευρωπαϊκές αγορές.

H Suzuki θα λανσάρει ένα νέο μοντέλο για καθένα από τα επόμενα τρία χρόνια, προκειμένου να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της στις ευρωπαϊκές αγορές κατά 100.000 μονάδες, φτάνοντας τις 300.000 αυτοκίνητα μέχρι το 2016.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής μέχρι στιγμής αδυνατεί να αναστρέψει την πτωτική πορεία του στην Ευρώπη και έχει να καταγράψει κέρδη από το 2008. Τον περασμένο χρόνο, οι πωλήσεις της Suzuki στις ευρωπαϊκές αγορές, περιλαμβανομένων της Ρωσίας και της Τουρκίας, σημείωσε πτώση 13%, φτάνοντας τα 202.000 αυτοκίνητα.

Νέα μοντέλα όπως το κόμπακτ crossover SX4 S-Cross και η έκδοση παραγωγής του μικρού crossover iV4 που είδαμε στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ 2013) τον περασμένο Σεπτέμβριο, θα βοηθήσουν προς την κατεύθυνση της ανάτασης των πωλήσεων.


Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Suzuki, Toshihiro Suzuki, είπε σχετικά: «Εργαζόμαστε σκληρά για να πιάσουμε το στόχο των 300.000 αυτοκινήτων ετησίως μέχρι το 2016 και να ενισχύσουμε τις δρστηριότητές μας στην πώληση».

Η ευρωπαϊκή γκάμα της Suzuki περιλαμβάνει τα Alto, Splash, Swift, SX4, SX4 S-Cross, Kizashi, Jimny και Grand Vitara. Το best seller είναι το Swift, με 40.649 πωλήσεις το πρώτο 9μηνο του 2013, σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics.

[Πηγή Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube