Έτσι φτιάχνεται η Bugatti Chiron των 1.500 ίππων

Έτσι φτιάχνεται η Bugatti Chiron των 1.500 ίππων

Η Bugatti ανοίγει τις εγκαταστάσεις της στο Molsheim και μας παρουσιάζει την διαδικασία παραγωγής του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο.

Η Bugatti παρουσίασε στην περσινή Έκθεση της Γενεύης τον αντικαταστάτη της Veyron, την Chiron, που μετά την διακοπή παραγωγής του Hennessey Venom GT, είναι το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο στο κόσμο.

Η Chiron ανήκει στα τελευταίας εσοδείας hypercars και αποτελεί μια νέα εξέλιξη για τα αυτοκίνητα του είδους. Με έδρα το Molsheim, η Bugatti με την μακρά παράδοση στις υπερκατασκευές ανέβασε και άλλο τον πήχη σε όλους τους τομείς. Με 8λιτρο W16 κινητήρα 1.500 ίππων, ροπή 163,1 kgm από τις 2.000 έως τις 6.000 rpm και αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες, η Chiron είναι ένα από τα πιο εξεζητημένα hypercar.

Από την στιγμή που θα την παραγγείλετε και ανάλογα με τον εξοπλισμό εξατομίκευσης που θα προσθέσετε, η Bugatti θα χρειαστεί περίπου 9 μήνες για να την κατασκευάσει.

Βέβαια, η διαδικασία παραγγελίας δεν είναι εύκολη υπόθεση μιας και τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής είναι πολλά. Η Bugatti Chiron διαθέτει 23 επιλογές χρώματος, 8 επιλογές για τα ανθρακονημάτινα μέρη, 31 επιλογές δέρματος για την καμπίνα, 8 επιλογές υφάσματος alcantara, 30 ραφές διαφορετικού χρώματος και πλέξης, 18 επιλογές μοκέτας και 11 χρώματα ζωνών ασφαλείας.

Και αν όλα αυτά σας φαίνονται λίγα, η Bugatti προσφέρει 1.000άδες συνδυασμούς μεταξύ των χρωμάτων, καθώς και δυνατότητα παραγγελίας χρώματος μέσω δείγματος. Σε όλα αυτά, προσθέστε και τις διάφορες σχεδιαστικές επιλογές σε λογότυπα που μπορούν να κοσμήσουν τόσο το εξωτερικό, όσο και την καμπίνα.

Από την στιγμή που θα υπογράψετε την παραγγελία και θα διαλέξετε τις επιλογές της αρεσκείας σας, η Chiron θα περάσει κάτι παραπάνω από έξι μήνες στο «Atelier» της Bugatti. Το Atelier είναι οι εγκαταστάσεις παραγωγής της φίρμας και βρίσκεται στο Molsheim της Αλσατίας, και αποτελεί το σπίτι της φίρμας από το 1909.

Στο Atelier των 1.000 τετραγωνικών μέτρων κατασκευάστηκε η Veyron και όλες τις οι εκδόσεις, και τώρα η Bugatti και οι 20 εξειδικευμένοι μηχανικοί της συναρμολογούν την ξεχωριστή και ιδιαίτερη Chiron των 1.800 διαφορετικών εξαρτημάτων.

Η διαδικασία συναρμολόγησης και κατασκευής προβλέπει στάση σε 12 σταθμούς, χωρίς ρομπότ, ξεκινώντας από το τμήμα συναρμολόγησης της μετάδοσης που έρχεται προσυναρμολογημένη από το εργοστάσιο κινητήρων της Volkswagen στο Salzgitter.

Λίγο πριν το αμάξωμα δεχθεί γυάλισμα και μια προστατευτική μεμβράνη, οι δοκιμαστές της Bugatti οδηγούν την Chiron με ταχύτητες που κυμαίνονται από 250 έως 300 km/h, και πριν δοθεί η τελική έγκριση την οδηγούν για άλλα 50 km.

Φέτος, θα κατασκευαστούν 70 Chiron και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube