Main menu

Ντίνος Παπαγιαννόπουλος
Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017 - 11:48πμ

PSA: Ηλεκτρικά Peugeot 208, 2008 και DS 3 Sportback από το 2019

Πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις του Peugeot 208 αλλά και του επερχόμενου DS 3 Sportback ετοιμάζει το Groupe PSA για το 2019, σύμφωνα με πληροφορίες από τον ίδιο τον Όμιλο.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές και το Peugeot 2008 θα αποκτήσει ηλεκτρική έκδοση από το 2020. Όλα αυτά έγιναν γνωστά στην ανάλυση της στρατηγικής της PSA που έγινε από διοικητικά στελέχη της εταιρείας σε επενδυτές, την περασμένη Τετάρτη.

Η αναφορά που εκδόθηκε από την Evercore ISI αμέσως ύστερα από τη συνάντηση λέει πως η PSA σχεδιάζει η επόμενη γενιά του best-seller της εταιρείας, Peugeot 208 να έχει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δίπλα στις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, από την αρχή κιόλας του λανσαρίσματος που θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2019. Σύμφωνα με την Evercore το ηλεκτρικό 208 θα έχει αυτονομία που θα αγγίζει τα 300 km, παρόμοια δηλαδή με αυτή του Renault Zoe.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στην Ευρώπη

Οι αναλυτές της Evercore αναφέρουν επίσης ότι η PSA θα παρουσιάσει και μια ηλεκτρική έκδοση του νέου DS 3 Sportback, το οποίο θα λανσαριστεί στο πρώτο μισό του 2019. Τα ηλεκτρικά 208 και DS 3 Sportback θα ακολουθήσει και μια ανάλογη έκδοση του νέου 2008, το οποίο θα παρουσιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2020.

Θα υπάρξουν όμως και υβριδικές plug-in εκδόσεις που θα περιλαμβάνουν κυρίως τα κόμπακτ crossover που είναι «χτισμένα» πάνω στην πλατφόρμα EMP2. Πρώτο τέτοιο δείγμα θα είναι το DS 7 Crossback το 2019 και θα ακολουθήσουν η επόμενη γενιά του Peugeot 5008 και το Citroen C5 Aircross. Υβριδικές plug-in εκδόσεις θα αποκτήσουν επίσης και τα Peugeot 3008 και Opel Grandland X, τα οποία άλλωστε μοιράζονται κοινά μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Opel Grandland X


Εκπρόσωπος του Groupe PSA δεν θέλησε να μιλήσει για συγκεκριμένα μοντέλα ή ημερομηνίες λανσαρίσματος αλλά επιβεβαίωσε ότι η τρίτη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων του Ομίλου θα παρουσιαστεί μεταξύ 2019 και 2021, με πέντε προγραμματισμένα για παραγωγή αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά οχήματα της PSA είναι τα Citroen C Zero και Peugeot iOn.

Υπάρχουν επίσης ηλεκτρικές εκδόσεις των ελαφρών επαγγελματικών Peugeot Partner και Citroën Berlingo. Η νέα γενιά αυτών των τελευταίων θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2018. Η Opel, την οποία ως γνωστό η
General Motors πούλησε στην PSA διαθέτει αυτή τη στιγμή στην γκάμα της το Ampera-e, μια παραλλαγή του Chevrolet Volt.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο, ηλεκτρικό Opel Ampera-e


Το επιχειρηματικό πλάνο του CEO της PSA, Carlos Tavares, με τον ευρηματικό τίτλο Push to Pass, προβλέπει ότι μέχρι το 2021 ο Όμιλος θα διαθέτει επτά επαναφορτιζόμενα υβριδικά και τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. O Tavares είπε πως μέχρι το 2023 το 80% των μοντέλων της PSA θα έχει και μια ηλεκτρική έκδοση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Ύστερα από την απόκτηση της Opel, η PSA θέλει να κατακτήσει τον κόσμο

Όλα αυτά σε μια χρονική στιγμή που πολλές ακόμα αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν θέσει πολύ επιθετικούς στόχους εξηλεκτρισμού της γκάμας τους, καθώς πιέζονται εκτός των άλλων και από την αυστηροποίηση των κανονισμών περί εκπομπών ρύπων, αλλά και από την αλλαγή του κοινού αισθήματος για τους ντίζελ κινητήρες.

Τα ντίζελ μοντέλα κατέχουν ακόμα το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς, αλλά οι προβλέψεις λένε ότι το ποσοστό αυτό θα βαίνει μειούμενο. Την ίδια στιγμή τόσο η Βρετανία όσο και η Γαλλία ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2040, ενώ ήδη κάποιες ευρωπαϊκές πόλεις εφαρμόζουν περιορισμούς εναντίον των ντίζελ αυτοκινήτων που υπερβαίνουν το νομοθετικό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Παρίσι: Απαγορεύτηκε η κυκλοφορία αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν πριν από το 2000

Στο πλαίσιο αυτό η Volvo έχει ήδη ανακοινώσει ότι από το 2019 θα υπάρχει μια ηλεκτρική έκδοση σε κάθε μοντέλο της γκάμας της, ενώ ο Πρόεδρος της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, είπε την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει 12 νέα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2022.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
H Renault-Nissan ξεπέρασε το Volkswagen Group σε πωλήσεις
 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία