Πόσα θα δίνατε για το τελευταίο κατά απόλυτη κυριολεξία Mitsubishi Evolution;

Πόσα θα δίνατε για το τελευταίο κατά απόλυτη κυριολεξία Mitsubishi Evolution;

Το τελευταίο κομμάτι από την περιορισμένης παραγωγής έκδοση Final Edition του Lancer Evolution δημοπρατείται για καλό σκοπό.

H Mitsubishi βγάζει σε δημοπρασία το τελευταίο των τελευταίων Lancer Evolution. Έχουν πουληθεί 1.599 Lancer Evolution Final Edition και αυτό είναι το αυτοκίνητου #1.600, οπότε αν είστε οπαδός της μάρκας και του μοντέλου με αρκετά βαθιά τσέπη, αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία.

Το αυτοκίνητο δημοπρατείται στην Αμερική και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν σε οργανώσεις που προσφέρουν τρόφιμα σε πολίτες που το έχουν ανάγκη. Ανάλογες προσφορές έχουν κάνει και Αμερικανοί κατασκευαστές.

Το αυτοκίνητο είναι στο ίδιο λευκό χρώμα όπως και τα υπόλοιπα της σειράς, με την χαρακτηριστική για την Final Edition μαύρη οροφή και τα ανάλογα σήματα. Τα μαύρα τμήματα των προφυλακτήρων είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, αντί του άβαφου πλαστικού των απλών εκδόσεων. Ταιριάζουν περισσότερο με τις ειδικές σκούρες στο χρώμα του γραφίτη ζάντες της Enkei.



Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος τετρακύλινδρος με 305 ίππους σε συνδυασμό με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. Η επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε 4,5”. Στην Ιαπωνία, το Evo Final Edition βασίζεται στο γιαπωνέζικων προδιαγραφών Evo GSR που ανεβάζει την αποδιδόμενη ισχύ του 4κύλινδρου δίλιτρου μοτέρ τούρμπο από τους 301 στους 313 PS στις 6.500 rpm και από τη μέγιστη ροπή των 43,0 kgm στα 43,7 στις 3.500 rpm.

Αρχικά το Final Edition προγραμματιζόταν για 1.000 κομμάτια και όλα για την JDM. Στη συνέχει προβλέφτηκαν και αυτοκίνητα για εξαγωγή. Όπως και τα ιαπωνικά, έτσι και τα αυτοκίνητα εξαγωγής διέθεταν στάνταρ 4πίστονα φρένα Brenbo, δερμάτινα μπάκετ της Recaro με κόκκινες ραφές, σήμανση «Final Edition», πλακίδιο με αρίθμηση και αμορτισέρ Bilstein με ελατήρια Eibach.



Πηγή MotorTrend

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube