Η Toyota ξεμένει από ατσάλι και επιβραδύνει την παραγωγή

Η Toyota ξεμένει από ατσάλι και επιβραδύνει την παραγωγή

Η Toyota αντιμετωπίζει σοβαρή έλλειψη στην προμήθεια ατσαλιού που μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε παύση της εγχώριας παραγωγής.

Μια έκρηξη στο εργοστάσιο Aichi Steel προκάλεσε σοβαρά προβλήματα τροφοδοσίας με ατσάλι στον μεγαλύτερο κατασκευαστή στον κόσμο.

Και οι επιπτώσεις δεν περιορίζονται μόνο στην εγχώρια αγορά, καθώς τα ιαπωνικά εργοστάσια παράγουν περίπου το 40% της συνολικής παραγωγής αυτοκινήτων της Toyota.

H έλλειψη σε ατσάλι αναμένεται να έχει επίδραση στο ρυθμό παραγωγής, καθώς οι προμήθειες επαρκούν για τα εθνικά εργοστάσια μέχρι τις 6 Φεβρουαρίου. Σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η τάχιστη εξάντληση των αποθεμάτων, η εταιρεία αποφάσισε να περιορίσει τις υπερωρίες και της βάρδιες του σαββατοκύριακου.

Η Toyota αναφέρει ότι θα ελέγχει στενά την απογραφή των προμηθειών και μάλιστα σε ημερήσια βάση και θα αποφασίζει για την παραγωγή ανάλογα με τη διαθέσιμη ποσότητα. Η έκρηξη στο Aichi Steel στις 8 Ιανουαρίου θα μπορούσε να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην παραγωγική δυναμικότητα της Toyota στην Ιαπωνία, όπου το 2015 κατασκευάστηκαν περίπου τέσσερα εκατομμύρια μονάδες με το 46% να είναι προς εξαγωγή.

Το 2016, η Toyota στοχεύει να κατασκευάσει σε σύνολο 10,2 εκατ. Αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν μια ελάχιστη βελτίωση σε σχέση με το περσινό νούμερο που ήταν 10,15 εκατ. αυτοκίνητα. Στα παραπάνω νούμερα περιλαμβάνονται το αυτοκίνητα της Daihatsu και τα φορτηγά της Hino Motor. Η Toyota στέφθηκε πρωταθλήτρια των παγκοσμίων πωλήσεων για πέμπτη συνεχόμενη φορά, κάτι στο οποίο βοήθησε και το dieselgate που έβγαλε εκτός μάχης τον κυριότερο αντίπαλό της, το γκρουπ της VW. Οι ίδιο συσχετισμοί αναμένεται να επικρατήσουν και το 2016.

[Πηγή Toyota]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube