Η Nio εξαγόρασε ένα ζόμπι κι επανέρχεται στην πιάτσα

Η Nio εξαγόρασε ένα ζόμπι κι επανέρχεται στην πιάτσα

Η Nio βρίσκεται στα πρόθυρα της ανεξαρτησίας όσον αφορά την παραγωγή των αυτοκινήτων της. Ολοκληρώνοντας την επερχόμενη επαναγορά των εργοστασίων της, θα πάρει επίσημη άδεια παραγωγής της.

Nio

Λέγεται συχνά ότι υπάρχουν περισσότερες από 100 μάρκες στην Κίνα. Είναι αλήθεια και μάλιστα το νούμερο αυτό είναι υποτιμημένο…

Και λέμε «υποτιμημένο» επειδή δίπλα σε αυτές τις εκατό ενεργές φίρμες υπάρχει και μια ολόκληρη σειρά επωνυμιών που θα τις περιγράφαμε ως «ζόμπι». Κατασκευαστές νεκροί, αλλά όχι εντελώς... Η παραγωγή τους έχει σταματήσει, δεν εργάζονται υπάλληλοι στις εγκαταστάσεις της, δεν πουλάνε αυτοκίνητα… Αλλά οι εταιρείες εξακολουθούν να υπάρχουν επίσημα…

H Nio απελευθερώνεται για να αγοράσει ξανά τα εργοστάσιά της και να συνεχίσει τη δική της παραγωγή

Πάνω από όλα, αυτά τα ζόμπι έχουν στην κατοχή τους ένα σπάνιο και σχετικά πολύτιμο εμπόρευμα: Την άδεια παραγωγής. Ένα υποχρεωτικό βήμα για κάθε εταιρεία που επιθυμεί να αποκτήσει πρόσβαση στο καθεστώς του «κατασκευαστή αυτοκινήτων» στην Κίνα…

Nio

Η Nio λοιπόν μόλις αγόρασε ένα από αυτά τα ζόμπι: Τη Leopaard ή Liebao στα κινεζικά. Κατασκευαστής από τον Όμιλο Changfeng που ανήκε στον κινεζικό στρατό, στη συνέχεια αγοράστηκε από την GAC το 2012.

Ο όμιλος του Guangzhou προσπάθησε να επαναλανσάρει τη μάρκα με το CS10, αλλά τελικά η παραγωγή σταμάτησε το 2020 και η Hunan Leopaard Motors Co κήρυξε πτώχευση το 2021. Με αυτή την εξαγορά, η Nio φυσικά δεν έχει βλέψεις για την ίδια τη μάρκα ή τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της, αλλά φυσικά την άδεια της.

Nio

Διότι η Nio δεν παράγει η ίδια τα αυτοκίνητά της. Από το 2018 συνδέεται με την JAC Motors. Τα δύο εργοστάσια της Nio ανήκουν στην πραγματικότητα στην JAC και το βιομηχανικό τμήμα λειτουργεί και διευθύνεται από μια κοινοπραξία μεταξύ των δύο κατασκευαστών. Αλλά η JAC φαίνεται πρόθυμη να εκχωρήσει στη Nio αυτά τα εργοστάσια. Με την απόκτηση αυτής της άδειας λοιπόν, η Nio απελευθερώνεται για να τα αγοράσει ξανά και να συνεχίσει τη δική της παραγωγή.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube