Η Apple ετοιμάζεται να αρμενίσει στραβά και στη φόρτιση των EV

Η Apple ετοιμάζεται να αρμενίσει στραβά και στη φόρτιση των EV

Η Apple, η εταιρεία που αρνείται πεισματικά να εναρμονιστεί με το διεθνούς τύπου micro-USB για τη φόρτιση/μεταγωγή δεδομένων, θέλει να εισέλθει στη βιομηχανία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μια σπαζοκεφαλιά σήμερα. Κάποια μοντέλα χρησιμοποιούν το στάνταρ φις CHAdeMO, άλλα τον τύπο SAE J1772 και η Tesla το δικό της set-up που βρίσκεις μόνο στους σταθμούς Tesla Supercharger. Οπότε και η αγορά βρίθει από αντάπτορες, ενοχλητικό, ε;

Λοιπόν στα υπάρχοντα συστήματα φαίνεται ότι σύντομα θα πρέπει να προσθέσετε ένα ακόμη. Η Apple ψιθυρίζεται ότι προσπαθεί μυστικά να βρει τρόπους για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το Reuters αναφέρει ότι η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρείες σταθμών φόρτισης , ενώ επιπρόσθετα προσλαμβάνει μηχανικούς με γνώσεις στην φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και ενώ ψιθυρίζεται ότι υφίσταται ένα πειραματικό πρόγραμμα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπό την κωδική ονομασία «Project Titan» τίποτα δεν έχει επισημοποιηθεί, αλλά από την άλλη όλοι κάνουν βάσιμες υποθέσεις ότι ένα ηλεκτρικό και πιθανότατα αυτόνομο αυτοκίνητο από την Apple θα λανσαριστεί μέχρι το 2019.

Το Reuters, βασιζόμενο σε ανώνυμους ιδιώτες γνώστες του θέματος, αναφέρει ότι η Apple θέτει ερωτήματα σε εταιρείες συστημάτων φόρτισης  σχετικά με την τεχνολογία που ηλεκτροδοτεί τις εγκαταστάσεις υποδομής. Η εταιρεία Cupertino έχει ήδη προσλάβει τους τελευταίους μήνες έναν αριθμό μηχανικών της Tesla, καθώς επίσης και τουλάχιστον έναν πρώην μηχανικό της BMW που εργαζόταν πάνω στο σύστημα φόρτισης της BMW i3.

Όπως κάθε απογοητευμένος χρήσης iDevice μπορεί να σας πει, η Apple έχει μακρά ιστορία στην υποστήριξη της θέσης ότι οι συσκευές της υποστηρίζονται με τα δικά τους ηλεκτρονικά συστήματα σύνδεσης. Έτσι, ενώ κάθε smartphone άλλης εταιρείας χρησιμοποιεί για τη φόρτισή του και τη μεταγωγή δεδομένων το διεθνούς τύπου micro-USB, τα iPhones, iPads και iPods χρησιμοποιούσαν όλα μέχρι το 2012 όλα 30πινο σύστημα σύνδεσης Apple, που στη συνέχεια άλλαξαν με ένα διαφορετικής μάρκας σύστημα «Lightning».  Κάτι που σημαίνει ότι ένα σημαντικό μέρος χρηστών Apple δεν μπoρούσε να δανείσει φορτιστή σε άλλους χρήστες Apple.

Βέβαια, κάτι τέτοιο μπορεί να αλλάξει εύκολα, επιλέγοντας άλλη συσκευή. Αλλά δεν μας είναι καθόλου δύσκολο να φανταστούμε ένα μέλλον στο οποίο ένα υποθετικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρώτης γενιάς της Αpple θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο το δικό του σύστημα για φόρτιση, για να αντικατασταθεί από ένα άλλο τύπο και άλλης πατρότητας σύστημα στη δεύτερη γενιά του.

Το έργο το έχουμε ξαναδεί: «Λυπάμαι, αυτός ο φορτιστής υποστηρίζει μόνο iCars με πρίζα Lightning! Θα πρέπει να αγοράσετε 30πινο αντάπτορα για το φορτίσετε».

[Πηγή Reuters]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube