FCA, επιχειρηματικό πλάνο 2018-2022: 8C, GTV και δύο SUV το άμεσο μέλλον της Alfa

FCA, επιχειρηματικό πλάνο 2018-2022: 8C, GTV και δύο SUV το άμεσο μέλλον της Alfa

Στα επόμενα πέντε χρόνια η Alfa Romeo στοχεύει σε 400 χιλιάδες πωλήσεις, βασιζόμενη κατά κύριο λόγο σε τρία SUV, της Stelvio περιλαμβανομένης.

Η Alfa Romeo σχεδιάζει να αναβιώσει το σούπερκαρ 8C (κατασκευαζόταν μεταξύ 2007-2010) και τη σπορ GTV σε μια προσπάθεια να κάνει νέα εκκίνηση, πετυχαίνοντας φιλόδοξους στόχους που είχαν τεθεί στο παρελθόν, αλλά που δεν κατάφερε ούτε να πλησιάσει. 

Η μιλανέζικη φίρμα θα λανσάρει επίσης δύο νέα SUV, θα εγκαταλείψει τα ντίζελ και θα εστιάσει περισσότερο στην Κίνα, λανσάροντας μπερλίνες με μεγάλο μεταξόνιο, καθώς επιδιώκει να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της σε 400.000 μέχρι το 2022.

Η Alfa στοχεύει σε ένα περιθώριο κέρδους 10% μέχρι το 2022, ταλαντευόμενη ύστερα από χρόνια οικονομικών απωλειών.

Η νέα 8C της Alfa θα δώσει στη φίρμα ένα «φιλόδοξο» σούπερκαρ, ενώ η GTV θα είναι πιο πιθανό να είναι σπορ, επιτυχημένο και φιλόδοξο μαζί, δήλωσε ο Tim Kuniskis, επικεφαλής της φίρμας. Το σούπερκαρ των 700 ίππων θα έχει πλαίσιο από ανθρακονήματα και διτούρμπινο κινητήρα, ενώ θα επιταχύνει 0-100 km/h σε τρία δευτερόλεπτα. Η GTV θα φορά μοτέρ 600 ίππων, θα είναι 4θέσια, τετρακίνητη και με torque vectoring.

Alfa Romeo 8C
Η αναβίωση της 8C φιγουράρει ως βασικός άξονας του 5ετούς επιχειρηματικού πλάνου της Alfa, παρότι δεν πρόκειται να βοηθήσει αριθμητικά στο στόχο των 400 χιλιάδων πωλήσεων. Αποτελεί όμως κατά τον Tim Kuniskis φορέα του DNA της φίρμας και ως εκ τούτου επικοινωνιακό όπλο του Milano.

«Γνωρίζουμε ότι το μέλλον μας εξαρτάται από το να παραμείνουμε αληθινά δεμένοι με τις ρίζες μας, αυτές του σπορ αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας, Tim Kuniskis στην παρουσίαση του 5ετούς επιχειρηματικού σχεδίου της μιλανέζικης φίρμας, την Παρασκευή που μας πέρασε, στο Balocco.

alfa product plan

Τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa περιλαμβάνουν ένα κόμπακτ και ένα μεγάλο SUV, επεκτείνοντας την αντίστοιχη γκάμα στα τρία μοντέλα μαζί με την υφιστάμενη Stelvio. Ο Kuniskis δήλωσε ότι είναι σημαντικό για την Alfa να είναι σε θέση να «ανταγωνιστεί σε δύο βασικές κατηγορίες όπου δεν έχουμε σήμερα παρουσία».

Η Alfa στα προσεχή πέντε χρόνια θα φρεσκάρει την κόμπακτ χάτσμπακ Giulietta, την μπερλίνα Giulia και το SUV της, τη Stelvio. Η Giulia και η Stelvio θα αποκτήσουν και έκδοση με μακρύ μεταξόνιο που θα προορίζεται για την κινεζική αγορά. Το μικρή MiTo, που να σημειώσουμε ότι πωλείται μόνο στην Ευρώπη, δεν θα αντικατασταθεί. Η παραγωγή θα σταματήσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, λένε πηγές από τα εργατικά συνδικάτα της FCA.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FCA, επιχειρηματικό πλάνο 2018-2022: Στα μικρά και στα EV το μέλλον της FIAT

Έξι από τα επτά μοντέλα της γκάμας του 2022 της Alfa θα διαθέτουν και από μία τουλάχιστον επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, με αμιγώς ηλεκτρική δυνατότητα πάνω από 50 km. Αντίθετα, όλοι οι τουρμποντίζελ θα καταργηθούν.

Όπως προαναφέραμε, οι παλαιότεροι στόχοι της Alfa Romeo δεν επιτεύχθηκαν ποτέ. Το σχέδιο 2014-2018 στόχευε σε 400.000 ετήσιες πωλήσεις για εφέτος, από 74.000 το 2013, με οκτώ νέα προϊόντα. Μέχρι στιγμής έχουν ξεκινήσει μόνο τα δύο από τα οκτώ νέα μοντέλα - η Giulia και η Stelvio.

Να σημειώσουμε, ότι το 2017 η Alfa Romeo έκλεισε με περίπου 118 χιλιάδες πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube