Περίεργο μήνυμα σε trip computer της Audi

Περίεργο μήνυμα σε trip computer της Audi

Χιουμοριστική καμπάνια της Audi για τις after sales υπηρεσίες, με… περίεργα μηνύματα να εμφανίζονται στην οθόνη του πίνακα ελέγχου.

Στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα, ειδικά στα πιο ακριβά, υπάρχει μια οθόνη στον πίνακα οργάνων η οποία παρέχει στον οδηγό πλήθος ενδείξεων. Μεταξύ άλλων και για τις ανάγκες συντήρησης του αυτοκινήτου.

Είναι η οθόνη του υπολογιστή ταξιδίου. Εκεί ο οδηγός βλέπει τον ολικό και μερικό χιλιομετρητή, την μέση ταχύτητα του ταξιδιού του, την στιγμιαία και μέση κατανάλωση, την εξωτερική θερμοκρασία. Και όσο ακριβότερο είναι το αυτοκίνητο και πιο προηγμένη η τεχνολογία του, τόσο περισσότερα είναι τα στοιχεία που ελέγχονται. Σε κάποια αυτοκίνητα έχουμε ενδείξεις πίεσης ελαστικών, θερμοκρασίας λαδιού, πίεσης τούρμπο, κατανομής της ροπής και πολλά άλλα.

Διαβάστε ακόμη Δοκιμάζουμε Audi Q2 1.6 TDI

Μεταξύ των πληροφοριών είναι και αυτές που αφορούν στην συντήρηση. Ο υπολογιστής, έχοντας την πλήρη εικόνα του αυτοκινήτου, ενημερώνει τον οδηγό για τις προγραμματισμένες εργασίες, σύμφωνα με τον αριθμό χιλιομέτρων και το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την προηγούμενη επίσκεψη. Σε κάποια αυτοκίνητα με πιο προηγμένα συστήματα υπάρχει και το ποιοτικό στοιχείο. Οι αισθητήρες ελέγχουν την κατάσταση του λαδιού και ενημερώνουν για την ανάγκη αλλαγής σε διαστήματα που δεν είναι πάντα ίδια, καθώς μεταβάλλονται ανάλογα με την χρήση. Αν για παράδειγμα οδηγείς περισσότερο σε μεγάλες θερμοκρασίες και πιέζεις περισσότερο, θα σου δώσει μικρότερο κύκλο λιπαντικής συντήρησης.

Το θέμα είναι ότι πολλές φορές οι ιδιοκτήτες κλείνουν τα μάτια τις σχετικές ενδείξεις και αυτοκίνητα κυκλοφορούν με όλες τις προειδοποιητικές λυχνίες αναμμένες και το ταμπλό να φωτίζει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Σε κάποιες το ζήτημα είναι οικονομικό, καθώς το βιοτικό επίπεδο των ιδιοκτητών έχει μεταβληθεί βάναυσα από την στιγμή που αγόρασαντο αυτοκίνητο, πέντε-έξι χρόνια πριν. Άλλες φορές όμως είναι απλή αμέλεια, ή απλώς επειδή «ελαμωρετώραααα…. Εγώ ξέρω καλύτερα». Και το αποτέλεσμα είναι να κυκλοφορούν στους δρόμους επικίνδυνα, ασυντήρητα αυτοκίνητα.

Διαβάστε ακόμη Audi A3 1.4 TFSI CoD Sport S tronic


Η χιουμοριστική καμπάνια της Audi έχει σκοπό να πείσει τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της ότι είναι προς το συμφέρον τους να χρησιμοποιούν το επίσημο δίκτυο για την συντήρηση, και στα σωστά, προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα. Ή σύμφωνα με τις υποδείξεις του υπολογιστή ταξιδίου του αυτοκινήτου.

Και η αλήθεια είναι πως συμφωνούμε με αυτό. Οι περισσότερο φοβούνται ότι το εξουσιοδοτημένο service είναι πιο ακριβό, αλλά δεν είναι απαραίτητα έτσι. Γιατί οι εταιρείες προσφέρουν πακέτα συντήρησης που μειώνουν σημαντικά το κόστος. Εκτός από αυτό, στο εξουσιοδοτημένο service κάθε εργασία και ανταλλακτικό καλύπτεται από εγγύηση, οπότε αν δεν πετύχει η επισκευή, δεν ακούς ένα σκέτο «sorry my friend, συμβαίνουν αυτά». Αλλά έχεις δικαιώματα. Επιπλέον, το επίσημο δίκτυο έχει εμπειρία και εξειδίκευση στα αυτοκίνητα της μάρκας, αλλά και όλα τα ειδικά εργαλεία που έχει σχεδιάσει το εργοστάσιο για κάθε μοντέλο. Τέλος, σφραγίζοντας το βιβλίο συντήρησης σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και στα σωστά διαστήματα, διασφαλίζεται η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube