Volvo: Έρχονται πιο οικονομικά, προσθιοκίνητα XC60

Volvo: Έρχονται πιο οικονομικά, προσθιοκίνητα XC60

Μερικούς μήνες ύστερα από τα λανσάρισμά του, το XC60 φορά τον μικρό ντίζελ των 150 PS με χειροκίνητο σασμάν και κίνηση μόνο εμπρός.

Ως καλή premium φίρμα, η Volvo έχει τη συνήθεια να λανσάρει τα νέα μοντέλα της με ισχυρούς κινητήρες. Και να περιμένει λίγους μήνες για να προτείνει τα λιγότερο ισχυρά μπλοκ, τα οποία μειώνουν ανάλογα και το τιμολόγιο.

Με άφιξη στις εκθέσεις τον Σεπτέμβριο του 2017, η δεύτερη γενιά του XC60, σήμερα επωφελείται και του μικρού ντίζελ D3 των 150 ίππων. Μια έκδοση που αρκείται να περνά την κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου σασμάν. Η τιμή του αυτοκινήτου δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά αναμένεται σαφώς κάτω από τις 50 χιλιάδες, με της εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 131 g/km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volvo XC60 D5 AWD
 

Οι υπόλοιποι νεωτερισμοί στην γκάμα του XC60 είναι ότι το D4 που θα διατίθεται επίσης προσθιοκίνητο, είτε με 6άρι χειροκίνητο σασμάν είτε με αυτόματο Geartronic οκτώ σχέσεων.

Η Volvo με την ευκαιρία έκανε και ένα ξεκαθάρισμα όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες. Ο κινητήρας T5 των 250 PS δεν υπάρχει πλέον και η έκδοση T6 των 320 ίππων περνάει ευδιάκριτα στο προσκήνιο. Η Volvo προτιμά να κατευθύνει τους πελάτες προς το υβριδικό επαναφορτιζόμενο υβριδικό XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 D4 AWD

Αναμένοντας την άνοδο του XC40, που κι αυτό θα κάνει χρήση των πιο μικρών μοτέρ, το XC60 παραμένει το best-seller της Volvo. Κάτι που κατά την εκτίμηση τόσο της ίδιας της εταιρείας όσο και των αναλυτών της αγοράς θα αλλάξει μέσα στο 2018, οπότε και το XC40 θα πάρει τη σκυτάλη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube