Στις εκθέσεις το νέο SEAT Ibiza TGI

Στις εκθέσεις το νέο SEAT Ibiza TGI

Η γκάμα του ισπανικού σουπερμίνι εμπλουτίζεται με μία νέα έκδοση που καταναλώνει βενζίνη και φυσικό αέριο.

Το νέο SEAT Ibiza πλέον και πιο φιλικό προς το περιβάλλον, με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας Compressed Natural Gas στην 5η γενιά του bestseller μοντέλου της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το νέο Ibiza TGI είναι πιο οικονομικό στην οδήγηση και πιο φιλικό προς το περιβάλλον από τα μοντέλα που τροφοδοτούνται με diesel ή βενζίνη, καθώς και πολλά υβριδικά.

Το νέο μοντέλο, το τρίτο που καταναλώνει CNG μετά το Leon και το Mii, κατασκευάζεται στο Martorell χρησιμοποιώντας τη πλατφόρμα MQB A0. Η SEAT ενισχύει τη τεχνολογία CNG, καθώς συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2: εκπέμπει κατά 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ, ενώ μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 25%, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 95 PS

Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αποτελούν μία βιώσιμη εναλλακτική λύση για τη κάλυψη του κενού μεταξύ των «παραδοσιακών» και των ηλεκτρικών κινητήρων, και αντιπροσωπεύουν τη στρατηγική βάση για την αύξηση της φιλικότητας προς το περιβάλλον ενώ παράλληλα αποτελούν ελκυστική εμπορική πρόταση για τους πελάτες.

Το λειτουργικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι πράγματι ιδιαίτερα χαμηλό, επειδή το φυσικό αέριο είναι πιο αποδοτικό από τα άλλα καύσιμα καθώς απαιτεί μικρότερη ποσότητα καυσίμου για την παραγωγή της ίδιας ενέργειας και επιπλέον το γέμισμα κοστίζει μόνο 13 ευρώ.

Το νέο SEAT Ibiza 1.0 TGI αποδίδει 90 ίππους και έχει μέση πιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου 3,3 kg/100 km σε λειτουργία CNG, κάτι που ισοδυναμεί με €3,22 για οδήγηση 100 km. Η συνολική απόσταση που μπορεί να καλύψει το νέο Ibiza TGI είναι 1.194 km, με τη χρήση 13 kg CNG και των 40 lt βενζίνης στις δύο δεξαμενές καυσίμων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: SEAT Ibiza 1.0 TSI ECO 115 PS

Το νέο SEAT Ibiza είναι εξοπλισμένο με τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 TGI που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Αποδίδει 90 ίππους μεταξύ 4.500 και 5.800 rpm και μέγιστη ροπή 16,3 kgm μεταξύ 1.900 και 3.500 rpm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, φτάνει στην τελική ταχύτητα των 180 km/h, επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 12,1” και τα πιστοποιημένα στοιχεία περιλαμβάνουν μέση κατανάλωση καυσίμου 5 lt/100 km σε λειτουργία βενζίνης και 4,9 m3/100 km (3.3 kg/100 km), εκπέμποντας μόνο 88 g/km CO2 σε λειτουργία CNG.

Η έκδοση TGI της 5ης γενιάς Ibiza είναι εφοδιασμένη με δύο δεξαμενές καυσίμου, μία για 13 kg CNG και η άλλη με χωρητικότητα 40 lt για βενζίνη, η οποία είναι όμοια με όλες τις άλλες βενζινοκίνητες εκδόσεις Ibiza.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: SEAT Ibiza FR 1.5 TSI Evo

Παρόλο που η δεξαμενή αερίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, το νέο Ibiza TGI εξακολουθεί να προσφέρει αυξημένο αποθηκευτικό χώρο, με συνολική χωρητικότητα 262 λίτρα.

To νέο Ibiza 1.0 TGI 90 PS είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση στην χώρα μας με προτεινόμενη λιανική τιμή €15.300 για την πλήρως εξοπλισμένη έκδoση Style.

[Πηγή: SEAT]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube