Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2017 - 2:28μμ

Πρώτη σε πωλήσεις η Toyota σε 49 χώρες

Το 2016, η Volkswagen πήρε τα σκήπτρα του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων από την Toyota. Αλλά μια βαθύτερη ανάλυση των στοιχείων αναδεικνύει και μια διαφορετική ανάγνωση.

Και αυτή δεν είναι άλλη από το ότι για την ίδια χρονιά η Toyota παραμένει η πιο καλοπουλημένη μάρκα σε 49 χώρες και μάλιστα μακράν του ανταγωνισμού της.

Από τη διαφάνεια που έδωσε στη δημοσιότητα η Regtransfers στη Βρετανία, μπορούμε να δούμε ότι η Toyota έχει δέσει πισθάγκωνα αγορές-κλειδιά σε όλον τον κόσμο, περιλαμβανομένων της Νοτίου Αμερικής, της Ασίας και της Αφρικής. Ως εκ τούτου, βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης των πωλήσεων σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Ινδονησία, η Σιγκαπούρη, τα ΗΑΕ, η Ανγκόλα, η Τανζανία, η Ουγκάντα ή η Κόστα Ρίκα, χωρίς να ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας η Toyota παραμένει εδώ και χρόνια η top selling εταιρεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Η VW πρώτη σε πωλήσεις στον κόσμο το 2016

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Παγκόσμια αύξηση πωλήσεων για το 2016

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποια είναι τα παγκόσμια μπεστ-σέλερ για το 2016;


Σε αγορές όπως οι παραπάνω, η Volkswagen έρχεται δεύτερη και σε απόσταση, καταλαμβάνοντας τις πρώτες θέσεις κυρίως σε ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Σουηδία, η Κροατία και η Λευκορωσία.

Στην τρίτη θέση έρχεται να πλασαριστεί η Ford, με το Μπλε Οβάλ να δηλώνει το παρών στην κορυφή των πωλήσεων στις αγορές-κλειδιά των ΗΠΑ, Καναδά και Νέας Ζηλανδίας. Τέταρτη η Renault και η Skoda με πρωτιές σε έξι χώρες, με την Dacia και τη FIAT να ακολουθούν με πρωτιά σε τέσσερις χώρες.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία