Οδηγούμε τη νέα BMW X3 xDrive20d

Οδηγούμε τη νέα BMW X3 xDrive20d

Οδηγούμε τη νέα X3 και αναφέρουμε: Mεγαλώσε, βελτιώθηκε ποιοτικά και έγινε ακόμη πιο άμεση σε οδική συμπεριφορά
Περάσαμε μόλις μία ώρα με το πρωτότυπο της δεύτερης γενιάς της BMW X3. Διάστημα μικρό για να σχηματίσουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά ικανό για να σας πούμε πως πρόκειται για ένα σαφώς βελτιωμένο μοντέλο σε σχέση με αυτό που θα αντικαταστήσει στο τέλος του έτους.

Αυξάνεσθαι και πληθύνεσται
Οι εξωτερικές της διαστάσεις είναι μεγαλύτερες, με τα πρώτα νούμερα να κά-νουν λόγο για αύξηση μήκους κατά 8,3 cm, πλάτους κατά 2,9 cm και ύψους κατά 4,0. Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο της νέας X3 κατά 1,5 cm, φτάνοντας πλέον τα 2,81 m -στο πάτωμα αυτό θα βασίζεται και η μελλοντική Σειρά 3.
Εστιάζοντας αποκλειστικά στα νούμερα δεν βρίσκεσαι μπροστά σε δραματική αύξηση, αλλά η μεταβολή δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια πιο ευρύχωρη καμπίνα. Συγκεκριμένα ο χώρος για τα γόνατα είναι μεγαλύτερος κατά δύο cm. Αυτό το αντιλαμβάνεσαι μόλις καθήσεις στο πίσω κάθισμα, το οποίο είναι σα-φώς πιο ευρύχωρο από του σημερινού μοντέλου. Μεγαλύτερος είναι και ο χώ-ρος αποσκευών κατά 70 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 550.

BMW as usuall
Η βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής φαίνεται με το μάτι, με τα υλικά στην καμπίνα να είναι ποιοτικότερα σε όψη και αφή Έτσι συμβάλλουν περαιτέρω στην εικόνα του πολυτελούς εσωτερικού που θυμίζει αρκετά Σειρά 5. Εξάλλου αρκετά όργανα και διακόπτες είναι δανεισμένα από την τελευταία.  
Η γκάμα του μοτέρ για τη νέα X3 θα είναι καινούργια. Με το λανσάρισμα θα δι-ατίθεται με δύο 3λιτρους 6κύλινδρους βενζινοκινητήρες, έναν ατμοσφαιρικό με 272 ίππους και έναν τούρμπο με 306. Δύο θα είναι και οι ντίζελ: Ένας δίλιτρος με 185 ή  245 ίππους. Η βασική έκδοση με τον τρίλιτρο βενζινοκινητήρα εφο-διάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις θα συνο-δεύονται από το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο της BMW.
Στη σύντομη συμβίωση με την X3 προπαραγωγής είχαμε την ευκαιρία να οδη-γήσουμε την έκδοση με το μικρό ντίζελ. Η Χ3 xDrive20d όπως θα ονομάζεται, μας φάνηκε σχετικά υποτονική κάτω από τις 2.000 rpm. Αυτό οφείλεται κυρίως στη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου που με τη σειρά της ευθύνεται και για τη χαμηλή κατανάλωση την οποία υπολογίζουμε κοντά στα 6,0 lt/100 km. Πάνω από τις 2.000 rpm. ωστόσο είναι πολύ δυνατή και γεμάτη ροπή, καθώς η μέγι-στη τιμή της φτάνει τα 38,9 kgm.

Refinement
Το νέο τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είναι άμεσο, αλλά παραδό-ξως για BMW όχι και γεμάτο αίσθηση. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της εται-ρίας πιο πληροφοριακό τιμόνι θα πρέπει να αναμένουμε στις εκδόσεις που θα εφοδιάζονται με το προαιρετικό πακέτο M. Όπως συμβαίνει και στο τωρινό μο-ντέλο, το κράτημα είναι πολύ καλό και δεν επηρεάζεται από τις μεγάλες δια-στάσεις του αυτοκινήτου. Ακόμη και σε απότομες αλλαγές πορείας η κλίση εί-ναι περιορισμένη, κάτι ιδιαίτερο σημαντικό ειδικά αν αναλογιστείτε το ύψος της X3. Μάλιστα η ανάρτηση έχει ακόμη πιο ποιοτική λειτουργία σε σχέση με την υπάρχουσα, ευνοώντας την άνεση.
Η νέα X3 θα μπορεί να εφοδιαστεί και με το DDC (Dynamic Driving Control) που επιτρέπει στον οδηγό μέσα από τις επιλογές Normal, Sport και Sport Plus να επιλέξει την οδική συμπεριφορά που επιθυμεί. Εν κατακλείδι, παρά το γε-γονός πως τα πρώιμα συμπεράσματά μας βασίζονται σε μία δοκιμαστική οδή-γηση σε ελεγχόμενη διαδρομή, είναι σαφές πως πρόκειται για μεγάλη βελτίω-ση σε σχέση με την πρώτη γενιά της X3.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της BMW, η νέα X3 θα διατίθεται σε παραπλήσιες τιμές με αυτή του τωρινού μοντέλου. Αν και στη χώρα μας το ιδιαίτερο καθε-στώς με τον κυβισμό και τους πετρελαιοκινητήρες δημιουργεί για το βαυαρικό αυτοκίνητο δυσανάλογο μειονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Παρά τη σύντομη επαφή που είχαμε με τη νέα X3, σιγουρευτήκαμε πως πρό-κειται για ένα σαφώς βελτιωμένο μοντέλο που θα συνεχίσει την εμπορική επι-τυχία του σημερινού. Στην Ελλάδα θα περιμένουμε με αγωνία και τους μικρούς βενζινοκινητήρες
Κινητήρας
Βενζινοκινητήρας: 1.955 cc, 4κύλινδρος, 2ΕΕΚ 16v, diesel commonrail 185/5.200 rpm, 38.9/4.000 rpm
Μετάδοση
Aυτόματο 8 ταχυτήτων
Επιδόσεις
0-100 km/h 8.7’’, τελική 211 km/h
Μέση κατανάλωση
6,0 lt/100 km (Εκπομπές CO2: 155 gr/km)
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]
[blockquote]Hot Spots
-    Μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις
-    Με ποιότητα κατασκευής που θυμίζει τη νέα Σειρά 5
-    Δύο 3λιτροι βενζινοκινητήρες και δύο diesel
-    Στην Ελλάδα στο τέλος του έτους[/blockquote]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube