Οδηγούμε: Renault Grand Scenic 1.4 TCe

Οδηγούμε: Renault Grand Scenic 1.4 TCe

Η Renault διδάσκει την πολυμορφικότητα στην μεσαία κατηγορία, και τη συνδυάζει με δια-στημική εμφάνιση και ενδιαφέροντες κινητήρες

Αντιλαμβάνεται κανείς πόσο σημαντικό μοντέλο είναι για τη Renault το Grand Scenic από το γεγονός ότι τα πολυμορφικά αποτελούν το 1/3 του όγκου πωλήσεων της. Στην τρίτη πλέον γενιά του, το μεσαίο πολυμορφικό υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των νεότερων Renault με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τα πίσω φωτιστικά σώματα σχήματος μπούμερανγκ να αποτελούν το βασικό χαρακτηριστικό της αισθητικής του.

Το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 4,56 m, και είναι κατά 7 εκ. μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Αυξημένο κατά 3,4 εκ. είναι και το μεταξόνιο που φτάνει πλέον τα 2,77 m, με ανάλογα οφέλη στους εσωτερικούς χώρους.

Η ποιότητα κατασκευής της καμπίνας είναι πολύ καλή, το ίδιο και η θέση οδήγησης. Βελτιωμένη είναι και η ορατότητα προς τα εμπρός, χάρη στη μετατόπιση των εμπρός κολόνων προς τα πίσω. Η πρακτικότητα του 7θέσιου εσωτερικού είναι κορυφαία. Υπάρχουν περισ-σότερες από 40 θήκες μικροαντικειμένων με συνολική χωρητικότητα 92 λίτρα.

Εκτός από τις κλασικές ποτηροθήκες και την τσέπη στην πλάτη των καθισμάτων και στις πόρτες, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από τα πόδια των πίσω επιβατών και συρτάρια κάτω από τα καθίσματα. Πολύ πρακτική είναι και η μετακινούμενη/συρόμενη κεντρική κονσόλα δαπέδου με αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό της. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ φτάνει από τα 208 λίτρα (σε 7θέσια διάταξη) ως τα 1.863 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, ή τα 2.063 με την αφαίρεσή τους.

Επιτέλους
Οδηγώντας το νέο Grand Scenic δεν μπορείς παρά να εστιάσεις την προσοχή σου στο νέο κινητήρα turbo των 1,4 λίτρων που αποδίδει 130 ίππους και χαρίζει καλές επιδόσεις. Είναι γραμμικός, με πολιτισμένη λειτουργία και διαθέτει ικανοποιητική ροπή σε όλο το φάσμα στροφών.

Η ανάρτηση κάνει σαφές από τα πρώτα χιλιόμετρα πως έχει ρυθμιστεί με στόχο την άνεση. Οι κλίσεις γίνονται αισθητές χωρίς να τρομάζουν τον οδηγό ή να επηρεάζουν το κράτημα του αυτοκινήτου. Το τιμόνι είναι πιο ακριβές συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέ-λο, και το μπροστινό σύστημα συνολικά πιο άμεσο. Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή και τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και τη δύναμή τους, όπως άλλωστε και το κιβώτιο με τις σαφείς διαδρομές.


Τι λέει το DRIVE
Έχει πλέον γίνει ταυτόσημο της έννοιας του πολυμορφικού αυτοκινήτου και το αξίζει. Πολύ καλό συνολικό πακέτο στην έκδοση με τον 1.4 Turbo
Τεχνολογία 1.397 cc, i4, 16v, 2 EEK, turbo, 130 PS, 19,4 kgm
Επιδόσεις 0-100 km/h 11,5”, τελική 190 km/h
Μέση κατανάλωση 7,3 lt./100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube