Οδηγούμε: Mitsubishi ASX

Οδηγούμε: Mitsubishi ASX

Το ASX, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, είναι το σημανικότερο νέο μοντέλο που ρίχνει η Mitsubishi στην αγορά τα τελευταία πέντε χρόνια.

Καλαίσθητο όσον αφορά τη σχεδίαση, το ASX είναι ένα μικρό crossover –μικρότερο από το Outlander– που στοχεύει να ανακόψει τον φρενήρη ρυθμό πωλήσεων του Qashqai. Με εξωτερικές διαστάσεις σχεδόν ίδιες με του cross-over της Nissan, όπως άλλωστε και η φιλοσοφία του, θα κυκλοφορήσει με κινητήρες μικρού κυβισμού και σε εκδόση με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς.

Ανεβάζει τον πήχη
Μετά από μια σύντομη οδηγική επαφή μαζί του στους δρόμους του Τόκιο, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι έχει αρκετές πιθανότητες να πετύχει το στόχο του. Το πολύ καλό πλαίσιο, η ποιοτική καμπίνα και η εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης δεν θα προβληματίσουν μόνο το Qashqai, αλλά και αρκετά από τα λεγόμενα προσιτά μεσαία 4x4.
Τα αυτοκίνητα που θα εισαχθούν στην Ευρώπη θα κινούνται είτε από ένα βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων είτε από έναν καινούργιο turbodiesel 1,8 λίτρων, προδιαγραφών Euro 5, που θα διαθέτει σύστημα start&stop και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Η επιλογή τετρακίνησης ή μη θα υπάρχει μόνο στο diesel. Στο βενζινοκίνητο ASX, η κίνηση θα μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Το ιαπωνικών προδιαγραφών αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν τετρακίνητο, με μοτέρ βενζίνης 1.800 cc 136 ίππων και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Οι επιδόσεις του δεν είναι εντυπωσιακές, αλλά χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο στις μετακινήσεις. Στα οδικά πλεονεκτήματά του συγκαταλέγονται ακόμα η άνεση της ανάρτησης και η ποιότητά κύλισης που είναι ανώτερες του Qashqai. Επιπλέον το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και άμεσο.
Το εσωτερικό του ASX διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα των πλαστικών και τον εξοπλισμό του. Ο τελευταίος περιλάμβανε, στο αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας, από δερμάτινα καθίσματα και ένα υψηλών προδιαγραφών ηχοσύστημα, μέχρι μια μεγάλη ηλιοροφή. Το ASX αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον στην ευρωπαϊκή αγορά, με τις πωλήσεις του να εκτιμάται ότι θα αρχίσουν στην Ελλάδα το προσεχές φθινόπωρο.


Τι λέει το DRIVE

Έχει την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να βάλουν σε μπελάδες το Qasqhai και το Yeti. Αν έρθει και σε καλή τιμή, η επιτυχία του είναι δεδομένη.
Τιμή
Αναμένεται
Τεχνολογία
1.798cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16v, 136 PS, 17,5 kgm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 9,0”, τελική ταχύτητα 177 km/h
Μέση κατανάλωση
7,8 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube