Long Term test: Škoda Karoq 1.5 TSI 150 PS 3η αναφορά

Συνεχίζει να βάζει χιλιόμετρα τόσο άνετα και απροβλημάτιστα, που έχει γίνει περιζήτητο σε όλη τη σύνταξη.

Ο τρίτος μήνας συμβίωσης με το Karoq ήταν και ο πιο φορτωμένος. Προστέθηκαν στο χιλιομετρητή 2.748 km, με το σύνολο να έχει πλέον φτάσει τα 4.529. Με το πέρασμα του καιρού ο κινητήρας έχει ζωντανέψει ακόμα περισσότερο και η συνολική μέση κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στα 7,8 lt/100 km.

Το μόνο για το οποίο μπορούμε να γκρινιάξουμε είναι το πολύ ευαίσθητο πεντάλ γκαζιού όταν ξεκινάς, με αποτέλεσμα μερικές φορές να μην ελέγχεις με την ακρίβεια που θέλεις την αναλογία γκαζιού/συμπλέκτη. Εν κινήσει πάντως, η απόκριση είναι ικανοποιητική για να διαχειρίζεσαι σωστά την πλούσια ροπή των 25,5 kgm που δεν πτοείται από το μακρύ 6άρι κιβώτιο με το θετικό κούμπωμα.

Η ανακάλυψη του μήνα, ήταν ότι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος λειτουργεί και με την όπισθεν. Με τη βοήθεια των πίσω αισθητήρων παρκαρίσματος, που είναι στάνταρ στην έκδοση Style, μπορεί να αναγνωρίσει τόσο ανθρώπους όσο και αντικείμενα, φρενάροντας το αυτοκίνητο πριν από την επαφή. Μαζί με την αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, αλλά και το Front Assist, ολοκληρώνεται το βασικό πακέτο συστημάτων υποβοήθησης, τα οποία κάνουν τη ζωή όλων όσων βρίσκονται στο δρόμο ασφαλέστερη.

Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά δεν είναι.

Škoda Karoq 1.5 TSI 150 PS Style
Τιμή    €26.800
Στα χέρια μας για 4.529 km/3 μήνες
Χιλιόμετρα μήνα    2.748 km
Μέση κατανάλωση    7,8 lt/100 km