Δοκιμάζουμε: Infiniti ΕΧ37

Δοκιμάζουμε: Infiniti ΕΧ37

Το εκρηκτικό και «αλήτικο» EX37 κάνει τα υπόλοιπα πολυτελή µεσαία 4x4 να µοιάζουν αργά και συντηρητικά

Ακόµα κι αν βρισκόσουν µέσα στο ΕΧ37 χωρίς να το έχω δει απ’ έξω, καταλαβαίνεις αμέσως ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει. Απόδειξη ότι όλοι κοιτάζουν επίµονα το µυώδες αµάξωµα µε το τεράστιο καπό και το άγνωστο σήµα. Το EX κρύβει καλά τα 4,64 m του µήκους και τα 1,80 m του πλάτους. Το µυστικό του είναι το χαµηλό ύψος που δηµιουργεί ερωτηµατικά για το πόσο πραγµατικά εκτός δρόµου είναι αυτό το «4x4». Ελάχιστα, είναι η απάντηση που σιωπηρά δίνει η ίδια η Infiniti που δεν ανακοινώνει καν ελάχιστη απόσταση από το έδαφος.

Ασφάλτου-σκόνης
Το βάρος έχει δοθεί αλλού και αυτό το καταλαβαίνεις από τον τρόπο που η σφιχτή (αλλά µε ποιοτική λειτουργία) ανάρτηση ελέγχει τις κινήσεις του βάρους 1.890 kg αµαξώµατος ακόµα και σε γρήγορη οδήγηση. το στέκεται στο δρόµο. Με εξαίρεση τις ακριβότερες X6 και Cayenne, το ΕΧ37 είναι ό,τι πιο σπορ και απολαυστικό υπάρχει στην κατηγορία. Οι 320 ίπποι του V6 3.7 δεν κρύβονται και με 0-100 km/h σε 6,5’’ ανακηρύσσουν το ΕΧ37 ως τον «πύραυλο» της κατηγορίας. Το 7άρι αυτόµατο κιβώτιο διαβάζει τη σκέψη σας για το πότε θέλετε αλλαγή σχέσης, θα µπορούσε ωστόσο να είναι λίγο πιο οµαλό στις αλλαγές. Η τετρακίνηση είναι αυτόµατη (χωρίς δυνατότητα κλειδώµατος) και το ΕΧ37 είναι κατά βάση πισωκίνητο, επιτρέποντας ακόµα και παιχνίδια µε το πίσω µέρος, ενώ όταν χρειαστεί ένα ποσοστό ροπής (έως 50%) µεταφέρεται και εµπρός, εξασφαλίζοντας επαρκή πρόσφυση για κίνηση σε λίγο χιόνι, λάσπη ή άµµο.
Η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό κερδίζει τις εντυπώσεις, το φινίρισµα είναι προσεγµένο, αλλά η εργονοµία της γεµάτης κουµπιά κεντρικής κονσόλας χρειάζεται βελτίωση. Η θέση οδήγησης είναι αναπαυτική όπως και οι χώροι εμπρός, χωρίς να ισχύει το ίδιο για πίσω. Ο εξοπλισµός άνεσης και ασφάλειας είναι πλουσιότατος, τόσο στη βασική έκδοση Base των όσο  και στην πλουσιότερη GT .

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube