Ford: Nέο Mondeo με 1000άρη 125 ίππων

Ford: Nέο Mondeo με 1000άρη 125 ίππων

H ώρα της ανανέωσης έφτασε και για το Mondeo, το οποίο πέρα από τις στιλιστικές αλλαγές θα υποδεχθεί στην γκάμα του και τον κινητήρα 1.0 EcoBoost


Η τέταρτη γενιά του Mondeo κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι. Το δημοφιλές οικογενειακό βασίζεται σε νέο πάτωμα, είναι σχεδιασμένο από την αρχή, θα διατίθεται σε 5θυρο και βάγκον και είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία με κινητήρα 1.000 κ.εκ. Κάτω από το καπό του θα βρίσκεται μεταξύ άλλων και ο βραβευμένος 1.0 EcoBoost, με στόχο την καλύτερη κατανάλωση στην κατηγορία.
Κύρια χαρακτηριστικά του νέου Mondeo είναι η δυναμικότερη και πιο εκλεπτυσμένη εμφάνισή και οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις που αφήνουν υποσχέσεις για ακόμα καλύτερους χώρους στην καμπίνα. Παρότι το μεταξόνιο έχει παραμείνει στα 2,85 m, το μήκος της νέας γενιάς αυξήθηκε στα 4,8. Στο εσωτερικό, πέραν της καλύτερης ευρυχωρίας, πρωταρχικός στόχος των ανθρώπων της Ford ήταν η περαιτέρω αναβάθμιση των υλικών και της ποιότητας κατασκευής Για πρώτη φορά στην κατηγορία, το Mondeo θα προσφέρει επίσης το σύστημα SYNC with MyFord Touch. Ένα σύστημα συνδεσιμότητας με φωνητική ενεργοποίηση που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών και λειτουργεί ως WiFi hotspot για μέχρι πέντε συσκευές. Με το SYNC with MyFord Touch, οι οδηγοί θα μπορούν να έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι και την προσοχή τους στο δρόμο, ελέγχοντας παράλληλα τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του media player από συνδεδεμένες συσκευές καθώς και το σύστημα ελέγχου κλιματισμού, το ραδιόφωνο, το CD-player και το σύστημα πλοήγησης μέσω φωνητικών εντολών.
Πέρα του ΕcoBoost του 1,0 λίτρου με τους 125 ίππους, την  βενζινοκίνητη γκάμα του νέου Ford Mondeo θα συμπληρώσουν οι κινητήρες EcoBoost των 1,6 και 2,0 λίτρων, ενώ αντίστοιχης χωρητικότητας θα είναι και οι εκδόσεις πετρελαίου.
Παράλληλα, το νέο Mondeo θα διατεθεί και σε μία 4θυρη υβριδική έκδοση. Το Mondeo HEV είναι το πρώτο υβριδικό επιβατικό της Ford για την Ευρώπη. Συνδυάζει έναν ειδικά διαμορφωμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα με μπαταρία ιόντων λιθίου 35kW, επιτυγχάνοντας χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Για πρώτη φορά επίσης θα διατεθεί και μια τετρακίνητη έκδοση με ντίζελ κινητήρα.
Τέλος, το νέο Mondeo θα προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη ζώνες ασφαλείας πίσω με ενσωματωμένο αερόσακο. Αυτές είναι σχεδιασμένες για να περιορίζουν τους τραυματισμούς στο κεφάλι, στον αυχένα και στο θώρακα των πίσω επιβατών. Σε περίπτωση ατυχήματος, η ζώνη διογκώνεται άμεσα για να διασκορπίσει τις δυνάμεις κρούσης σε μία επιφάνεια του σώματος πέντε φορές μεγαλύτερη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη ασφαλείας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube