Τα αυτοκίνητα της Porsche πρέπει να είναι μόνο… made in Germany!

Τα αυτοκίνητα της Porsche πρέπει να είναι μόνο… made in Germany!

Η Porsche, δε θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Κίνα γιατί οι αγοραστές των μοντέλων της στη Νο1 αγορά παγκοσμίως, επιθυμούν η ταυτότητα του οχήματος να αναγράφει… made in Germany!

Ο Oliver Blume, ο CEO της Porsche, σε σύνεντευξη του στους Financial Times αποκάλυψε το λόγο που η γερμανική φίρμα δεν προχωρά στην κατασκευή ενός εργοστασίου στην καλύτερη -από εμπορικής πλευράς- αγορά γι' αυτήν στον κόσμο. «Διαπιστώσαμε, ότι οι πελάτες μας στην Κίνα, επιθυμούν τα μοντέλα μας να είναι αποκλειστικά made in Germany. Για τους εύπορους Κινέζους κάθε τι ευρωπαϊκό είναι εξ' ορισμού ποιοτικό και upper class». 

Η Porsche ταξινόμησε το 2020, 272.162 νέα οχήματα. Από αυτά, τα 88.968 «ταξίδεψαν» στην Κίνα, τα 80.892 «έμειναν» Ευρώπη και τα υπόλοιπα 57.294, «πέρασαν» στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η Porsche δεν κατασκευάζει όλα της τα μοντέλα στη Γερμανία. Το Cayenne παίρνει «σάρκα και οστά» στο εργοστάσιο του VW Group στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, ενώ στο παρελθόν, η εταιρεία έχει συνεργαστεί και με τη Valmet Automotive για την παραγωγή των Cayman και Boxster στη Φινλανδία.

taycan

Βέβαια, όταν εμπορικά καταρρίπτεις το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στην Κίνα, τότε αργά ή γρήγορα θα «αναγκαστείς» να κατασκευάσεις μια μονάδα παραγωγής και εκεί! Κάτι τέτοιο θα κριθεί απαραίτητο στα αμέσως επόμενα χρόνια, όταν η Porsche, σημειώσει ραγδαία αύξηση των πωλήσεων της στην κινέζικη αγορά χάρη και στα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα δημιουργήσει. Τότε ενδεχομένως το made in Germany να γίνει made in China!

Ένα τέτοιο project βέβαια θα στοιχίσει «πολλά» κάτι που η Porsche το γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα. Για να γίνει αντιληπτό ίσως το ποσό που απαιτείται αναφέρουμε απλά πως για να μπορέσει η Taycan να μπει στη γραμμή παραγωγής του Zuffenhausen, έγιναν επενδύσεις στις εγκαταστάσεις άνω των 6 δισ. ευρώ, οπότε αντιλαμβάνεστε πόσο θα στοιχίσει ένα εργοστάσιο από το «0».

Με την Porsche όμως να έχει θέσει ως στόχο των εξηλεκτρισμό της γκάμας της -στο μεγαλύτερο βαθμό- και με την Taycan Cross Turismo να ντεμπουτάρει σύντομα αλλά και την ηλεκτρική έκδοση της Macan να είναι καθ’ οδόν, το εργοστάσιο στην Κίνα φαντάζει πιο κοντά από ποτέ!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube