Η Toyota παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου στην αναφορά της Interbrand «Best Global Brands 2013»

Η Toyota παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου στην αναφορά της Interbrand «Best Global Brands 2013»

Η αξία της μάρκας Toyota αυξήθηκε κατά 17% με αποτέλεσμα να διατηρεί τη πρώτη θέση στον αυτοκινητιστικό τομέα στην αναφορά Best Global Brands 2013 που δημοσιεύτηκε από την Interbrand. Παράλληλα παραμένει στο Top 10, μία κατάταξη που διατήρησε από πέρσι. Η μάρκα Toyota αποτιμάται τώρα στα 35.346 εκατομμύρια δολάρια.

Η Interbrand απέδωσε την αύξηση της αξίας της μάρκας Toyota στην παγκόσμια υπεροχή της υβριδικής τεχνολογίας της και στις δράσεις προσέλκυσης των πελατών. Επιπλέον, η προσπάθεια της εταιρίας να δημιουργεί συνεχώς καλύτερα αυτοκίνητα έχει θετική αποδοχή από τους πελάτες όπως επιβεβαιώνει η ισχυρή εικόνα πωλήσεων σε όλο τον κόσμο.

Το πρωτοποριακό, πλήρως υβριδικό Toyota Prius και οι συνολικές πωλήσεις υβριδικών οχημάτων εξακολουθεί να επηρεάζει καθοριστικά την αξία της μάρκας. Οι παγκόσμιες πωλήσεις του Toyota Prius έχουν τώρα ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις των πλήρως υβριδικών οχημάτων ανέρχονται τώρα στα 5,5 εκατομμύρια περίπου.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις των πλήρως υβριδικών οχημάτων Toyota και Lexus έχουν ξεπεράσει τις 600.000 μονάδες από το 2000 που το Prius λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Μέχρι στιγμής φέτος, η Toyota συγκεντρώνει μερίδιο 75% στην Ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών οχημάτων, με το 18% όλων των οχημάτων Toyota και Lexus που πωλούνται να χρησιμοποιούν υβριδικό σύστημα κίνησης.

Μέχρι το τέλος του 2015, η Toyota θα λανσάρει 15 νέα ή ανασχεδιασμένα πλήρως υβριδικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο, ανάμεσα στα οποία ένα μοντέλο κυψελών καυσίμου.

Τον Ιούνιο, η Interbrand ανέδειξε την Toyota ως την Καλύτερη Παγκόσμια Πράσινη Μάρκα της αυτοκινητοβιομηχανίας για τρίτη συνεχή χρονιά, συγκρίνοντας τις πραγματικές περιβαλλοντικές επιδόσεις της εταιρίας με τις αντιληπτές από τους πελάτες.

Η πιστοποιημένη με ISO μεθοδολογία Best Global Brands της Interbrand αναλύει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους μία μάρκα επωφελείται από έναν οργανισμό, από την εκπλήρωση των προσδοκιών των πελατών μέχρι την επίτευξη μιας πραγματικά οικονομικής αυτοκίνησης.

[Πηγή: Toyota]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube