Ανάκληση Nissan

Ανάκληση Nissan

Υπενθύμιση προγράμματος ανάκλησης αυτοκινήτων Nissan Pick Up (D22), Patrol (Y61), Almera (N16), Terrano II (R20) και X-Trail (T30) για έλεγχο και, εφόσον χρειαστεί, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας υπενθυμίζει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Nissan στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Nissan Pick Up (D22), Patrol (Y61), Almera (N16), Terrano II (R20) και X-Trail (T30).

Η ανάκληση στην ελληνική αγορά αφορά σε οχήματα με περιόδους παραγωγής:
Pick Up (D22) - από 6/1/2004 έως 26/12/2008
Patrol (Y61) - από 6/1/2004 έως 21/11/2005
Almera (N16) - από 4/1/2004 έως 25/12/2008
Terrano II (R20) - από 12/1/2004 έως 28/11/2006
X-Trail (T30) - από 10/1/2004 έως 28/11/2008.

Υπενθυμίζεται ότι σε κάποια από τα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει η πιθανότητα εμφάνισης αστοχίας στον αερόσακο συνοδηγού. Συγκεκριμένα, σε ορισμένες εκδόσεις αναφλεκτήρων αερόσακων υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί διαρροή αέρα που μπορεί να επιτρέψει την εισροή υγρασίας στο εσωτερικό τους, προκαλώντας αλλοίωση του προωθητικού αερίου μέσα στον αναφλεκτήρα. Η αλλοίωση αυτή μπορεί να προκαλέσει μη κανονικό άνοιγμα του αερόσακου ενώ, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η συνθήκη αυτή μπορεί να δημιουργήσει υπερβολική πίεση μέσα στον αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου, με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση του αερόσακου από τη βάση στήριξής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων, που δεν έχουν ακόμη επισκεφθεί Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο NISSAN, θα ειδοποιηθούν εκ νέου με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων του αερόσακου του συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

[Πηγή: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube