Mercedes-Benz GL63 AMG 4MATIC

Mercedes-Benz GL63 AMG 4MATIC

Η Mercedes GL63 είναι το εργοστάσιο ισχύος της γκάμας της GL. Είναι πανίσχυρη και γρήγορη, αλλά μια Cayenne Turbo τα κάνει όλα καλύτερα, εκτός βέβαια από το να μεταφέρει επτά

Η άλλη Mercedes GL. Η σχεδόν ακατάληπτη της γκάμας. Με τιμή και ισχύ ικανές να αντιμετωπίσουν μια Porsche Cayenne Turbo ή ένα 5λιτρο V8 Range Rover.

Η GL63 AMG είναι η Burj Khalifa των 7θέσιων SUV της Mercedes-Benz. Κάτι σαν να είχαμε στο κέντρο της Αθήνας, έναν ουρανοξύστη 830 m. Εντυπωσιακό, αλλά και ανούσιο.

Έναντι λοιπόν €166.850 (σχεδόν 80 χιλιάρικα πάνω από την GL350 BlueTECH 4MATIC) αγοράζετε ένα αυτοκίνητο παπουτσωμένο με ζάντες 21” της AMG που τις γεμίζουν θηριώδη δισκόφρενα με χρωμιωμένες δαγκάνες, επίσης της AMG, σπορ AMG καθίσματα, τιμόνι AMG και το σύστημα μηδενισμού της κλίσης στις στροφές Active Curve Control, στάνταρ.

Φυσικά αυτό που πληρώνετε ή αντίστοιχα πληρώνει ο Εμίρης ομόλογός σας είναι το μοτέρ με τα 557 PS και τα 77,5 kgm. Ο διτούρμπινος 5,5λιτρος V8 μπορεί να μην σε φορτίζει με το ίδιο συναίσθημα που το κάνει ο ατμοσφαιρικός 6.3 που βρίσκουμε στη C63 AMG, αλλά διαθέτει επίσης τεράστια ισχύ και προορίζεται ειδικά για να «σπρώχνει» τα βαριά αυτοκίνητα στην γκάμα της Mercedes-Benz.

Έμπα στο κλαμπ
Αν η Mercedes-Benz GL500 είναι το οριακό SUV πριν την πρόκληση, τότε η GL63 AMG είναι πραγματικά εξωφρενική. Καλύτερα δε είναι, να προσλάβετε κάποιον άλλο να οδηγεί τη GL63. Έτσι θα μπορείτε να στέκεστε πίσω από το αυτοκίνητο και να θαυμάζετε την κραυγή που ξεμπουκάρει από τις εξατμίσεις. Μην περιμένετε, ωστόσο, κάποιος από τους περαστικούς να γίνει συνοδοιπόρος σας στο κλαμπ της AMG, εκτός και αν είστε έτοιμος για να οδηγήσετε αυτό το πράγμα, που πιθανώς δείχνει τόσο αντικοινωνικό όσο και ένα πυραυλοκίνητο λεωφορείο.

Tα 288 g που στέλνετε στην ατμόσφαιρα σε κάθε χιλιόμετρο που διανύετε έχουν την εξήγησή τους. Και δεν είναι άλλη από το ότι το θηριώδες αμάξωμα των 2,6 τόνων μπορεί να εκτοξευθεί από στάση στα 100 km/h σε 4,9”. Όπως οι περισσότεροι ανταγωνιστές της, η GL63 χρειάζεται μόλις μια δύο στιγμές μέχρι να υπερνικήσει την αδράνειά της και στη συνέχεια εκτοξεύεται εμπρός, με τέτοια δύναμη στις τρεις πρώτες σχέσεις του σασμάν που λες και θέλει να σκαραφαλώσει σε τροχιά γύρω από τη γη.

Αντίθετα όμως από τους περισσότερους ανταγωνιστές της, αυτή η θεόρατη μάζα χρειάζεται να επιβραδυνθεί δραστικά, πριν αποπειραθείς να στρίψεις στην επόμενη στροφή. Η μόλις αντιληπτή αδράνεια και τάση της απλής GL350 να πάει ευθεία σε μια στροφή, στην περίπτωση της GL63 αποκτά άλλη διάσταση. Πολύ συχνά δε αφήνοντας τους εμπρός τροχούς χωρίς επιλογή παρά μόνο αυτή της ευθείας πορείας, λες και όλο το επιπλέον βάρος μονομιάς να μαζεύτηκε εμπρός.

Η προσπέραση είναι επίσης λιγότερο διασκεδαστική απ’ ό,τι θα περίμενες. Η GL63 AMG φορά την έκδοση Speedshift-Plus του αυτόματου κιβωτίου 7G-TRONIC για να κάνει κουμάντο την έξτρα ισχύ. Αλλά πολύ συχνά, όταν χρειάζεται αυτό που θα λέγαμε διαισθητικό κατέβασμα, αποδεικνύεται απρόθυμο να υποστηρίξει το όνομά του.

Ποιος θα το πάρει;
Δύσκολο να το πεις. Και μην νομίζετε ότι θα επικαλεστούμε τους φορομπηχτικά νομοθετικά διατάγματα των ελληνικών μαριονέτων του τροϊκανού μνημονίου. Απλώς σκεφτόμαστε ότι με μια GL63 AMG θα περνάς το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σου μαζί της, με επιδόσεις και ταχύτητες που είναι μέσα στις δυνατότητες της GL350. Ακόμη και την περίπτωση που προτιμάς να έχεις καβάντζα αστείρευτη ισχύ και διψασμένο μοτέρ, μια Cayenne Turbo θα την έκανε με τα κρεμμυδάκια.

Εκτός βέβαια από την περίπτωση του να είσαι... πολύτεκνος, καθώς η μεγάλη AMG παραμένει ξεκάθαρα ένα 7θέσιο SUV. Αν σου αρέσει λοιπόν η ιδέα, τα μικρότερα παιδιά σου να βολεύονται στην τρίτη σειρά καθισμάτων ενός μελωδικού βενζινοκίνητου V8 και όταν μεγαλώσουν δεν θα σου κάνουν φασαρία που δεν διαφύλαξες τους φυσικούς πόρους του πλανήτη, τότε η Mercedes-Benz GL63 AMG είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για σένα.

Τι λέει το DRIVE
Ένα εξωφρενικό αυτοκίνητο, με τρομερές επιδόσεις, αλλά πλην της δυνατότητας να μεταφέρει επτά επιβάτες, υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητο στο είδος της.
Τεχνολογία 5.461 cc, V8, 32v, 2x2 EEK, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, δύο τούρμπο, 557 PS/5.250-5.750 rpm, 77,5 kgm/2.000-5.000 rpm, αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων
Τιμή από 166.850
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,9”
Τελική ταχύτητα 250 km/h
Κατανάλωση 12,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 288
Διαστάσεις 5.120 x 1.934 x 1.850 mm
Βάρος 2.580 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube