To WRC στη χώρα του Αστερίξ

To WRC στη χώρα του Αστερίξ

Ο Ogier θέλει να πανηγυρίσει στην πατρίδα του την κατάκτηση του δεύτερού του τίτλου

Με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και τη VW να έχει ήδη κατακτήσει τον δεύτερό της τίτλο στο WRC, όλο το ενδιαφέρον για το Ράλι Γαλλίας που γίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο επικεντρώνεται σε αν ο Ogier θα καταφέρει να κατακτήσει και τον δεύτερο προσωπικό του τίτλο.
 
Η μαθηματική εξίσωση λέει πως ο Γάλλος χρειάζεται μόλις έξι βαθμούς περισσότερους από τον ομόσταυλό του Latvala για να κατοχυρώσει τον τίτλο, αφού ήδη τους χωρίζουν 50 βαθμοί. Υπέρ του Ogier «μετρά» το γεγονός πως αγωνίζεται στα πάτρια εδάφη και ότι επίσης έχει μέχρι στιγμής επικρατήσει 2 φορές στον συγκεκριμένο αγώνα με τις τεχνικές και απαιτητικές ειδικές διαδρομές.
 
Ο αγώνας μπορεί να διεξάγεται στην Αλσατία και πολύ κοντά στις περιοχές όπου φιλοξενήθηκε το Ράλι Γερμανίας, όμως ο χαρακτήρας των διαδρομών του είναι διαφορετικός. 
Το Ράλι Γαλλίας, διεξάγεται από το 2010 και ήρθε να αντικαταστήσει τον περίφημο αγώνα στην Κορσική. Η αιτία ήταν πως τόσο η FIA όσο και οι διοργανωτές ήθελαν ο αγώνας να διεξάγεται σε μια πιο εύκολα «προσβάσιμη» περιοχή με στόχο να συγκενρτώνει περισσότερο κόσμο. Ο στόχος επετεύχθη και το Ράλι Γαλλίας στην περιοχή της Αλσατίας καθιερώθηκε. 
 
Παρόλα αυτά, οι οργανωτές δεν δίστασαν να αλάξουν σχεδόν το 60% του φετεινού αγώνα κρατώντας βέβαια σαν κέντρο την πόλη του Στρασβούργου όπου και το σέρβις πάρκ. Ετσι, μόνον 2 ειδικές είναι ίδιες με πέρυσι. 
Μπορεί οι εξοχές της Αλσατίας να είναι ίδιες και το Ράλι Γαλλίας να θυμίζει σαν τοπίο πολύ αυτό της Γερμανίας, όμως οι δρόμοι στη Γαλλία είναι πιο φαρδείς και επομένως και οι ταχύτητες που αναπτύσσονται είναι μεγαλύτερες. Σε κάθε περίπτωση ο καιρός θα παίξει το ρόλο του με τη βροχή να μην είναι κάτι το σπάνιο και την επιλογή ελαστικών να παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος. 
 
Για τον φετεινό αγώνα, η Michelin μάλιστα έχει ανακοινώσει πως θα παρουσίασει μια νέα σειρά από γόμες, μια μαλακή για χαμηλές θερμοκρασίες και βρεγμένο οδόστρωμα και μια πιο σκληρή για στεγνό και πιο υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. 
 
Σε αγωνιστικό επίπεδο η VW θα κατέβει με τους Sebastien Ogier, Jari Matti Latvala και Andreas Mikkelsen, την ώρα που η Citroen Total Abu Dhabi WRT θα ποντάρει στις επιδόσεις του Kris Meeke που από αγώνα σε αγώνα εμφανίζεται και ταχύτερος και σταθερότερος σε σχέση με τον Mads Ostberg που δείχνει να μην είναι σε φόρμα. 
 
Από την άλλη στην M-Sport, θέλουν πλέον να πετύχουν το στόχο της δεύτερης θέσης στους Κατασκευαστές όντας μόλις 8 βαθμούς πίσω από τη n Citroen. Αρα είναι σίγουρο πως τόσο ο Mikko Hirvonen όσο και ο Elfyn Evans θα πιέσουν για το καλύτερο.
Τέλος η Hyundai, μετά τη νίκη στη Γερμανία, πάει στη Γαλλία με υψηλούς στόχους. Με αιχμή του δόρατος τον Thierry Neuville, δεν θα πρέπει να υποτιμούμε τους Dani Sordo και Bryan Bouffier, με τον τελευταίο να είναι ο μετρ της ασφάλτου και να γνωρίζει και πολύ καλά την περιοχή. 
 
Σε κάθε περίπτωση οι μάχες προβλέπονται συναρπαστικές, οπότε μείνετε συντονισμένοι.
 
Ράλι Γαλλίας (3- 5 Οκτωβρίου)
Επιφάνεια Άσφαλτος
Πρώτος αγώνας στο WRC 2010
Συν. Μήκος 1.233,54 χλμ.
Ειδικές Διαδρομές 18
Χλμ. Ειδικών 303,63 χλμ.
Μεγαλύτερη Ε.Δ.  Vosges 1&2 (34,34 χλμ.)
Μικρότερη Ε.Δ.  Strasburg (4,67 χλμ.)
Προηγούμενοι νικητές Loeb (2), Ogier (2)
Νίκες Κατασκευαστών Citroen (3), VW (1)
 
Ωράριο Αγώνα
Πέμπτη
Shakedown 08:00 πμ – 9:30 μμ
τελετή εκκίνησης 17:30 – 20:00
Παρασκευή
Ωράριο  06:30 πμ – 20:20 μμ
Ε.Δ.  7 με σύνολο χλμ 114,75
Σάββατο
Ωράριο 06:45 πμ – 18:50 μμ
Ε.Δ. 7 με σύνολο χλμ 125,50
Κυριακή
Ωράριο 06:05 πμ – 15:00 μμ
Ε.Δ. 4 με σύνολο χλμ 63,38

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube