WRC, Σαρδηνία: Ο Paddon μπροστά, μετά την τούμπα του Meeke

WRC, Σαρδηνία: Ο Paddon μπροστά, μετά την τούμπα του Meeke

O Hayden Paddon με το Hyundai πέρασε επικεφαλής μετά τον πρωινό κύκλο ειδικών, αφού ο Kris Meeke είχε άλλο ένα ατύχημα με το Citroen…

O Meeke ήταν επικεφαλής μετά την πρώτη ειδική σήμερα το πρωί, έχασε την πρωτοπορία από τον Juho Hanninen (Toyota) στην Ε.Δ.3 αλλά την ξαναπήρε μετά την Ε.Δ.4.

Όμως ο Βορειοϊρλανδός τούμπαρε το Citroen C3 στην επόμενη ειδική, κάνοντάς του μεγάλη ζημιά στη δεξιά πλευρά και στο πίσω μέρος – και χάνοντας σχεδόν 8 λεπτά. Κατάφερε πάντως να φτάσει στο τέλος της ειδικής και να συνεχίσει για το σέρβις.

Πρώτος ήταν πλέον ο Paddon, με μια διαφορά 4,3” από τον Hanninen.

H 3η θέση επίσης παιζόταν στην τελευταία ειδική του πρωινού κύκλου, ανάμεσα στους Mads Ostberg και Ott Tanak με τα δύο Ford Fiesta. O «ιδιώτης» Νορβηγός κέρδισε τον εργοστασιακό Εσθονό, αφήνοντάς τον 10,3” πίσω στην κατάταξη.

Ο Dani Sordo, με το δεύτερο Hyundai, ήταν ανάμεσα στους Ostberg και Tanak, κερδίζοντας και την Ε.Δ.4, όμως μια βλάβη στο τούρμπο στην Ε.Δ.5, του κόστισε πάνω από ένα λεπτό, ρίχνοντάς τον στην 9η θέση.

Ο team-mate του Ισπανού, ο Thierry Neuville, που ήταν πρώτος στη χθεσινή υπερειδική, δυσκολεύτηκε σκουπίζοντας το δρόμο καθώς ξεκινούσε τις ειδικές δεύτερος. Κατάφερε όμως να μπει στην πρώτη πεντάδα.

Ο Jari-Matti Latvala (Toyota) έχασε χρόνο το πρωί, όντας υπερβολικά προσεκτικός στα σκληρά χώματα. Πάντως κρατάει την 6η θέση, μόνο 2,2” πίσω από τον Neuville στο τέλος του πρώτου κύκλου ειδικών.

Αυτός όμως που έχει καταστραφεί από τη σειρά εκκίνησης είναι αναμενόμενα ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Sebastien Ogier, που ξεκινά τις ειδικές πρώτος. Ήδη βρίσκεται 37,7” πίσω από τον Paddon και οι πιθανότητες νίκης του δείχνουν πολύ μικρές.

Ο επανεμφανιζόμενος στην κορυφαία κατηγορία, Andreas Mikkelsen, είναι το πρώτο Citroen, στην 8η θέση. Ο Νορβηγός παραδέχτηκε ότι χρειάζεται να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στο νέου τύπου αυτοκίνητο του 2017, που πρώτη φορά οδηγεί σε αγώνα.

Ο team-mate του, ο Craig Breen, έχει ήδη εγκαταλείψει αφού μια ανώμαλη προσγείωση από ένα άλμα έσπασε τη βάση του κιβωτίου με αποτέλεσμα να χάσει τις βαλβολίνες.

Ο Elfyn Evans έβγαλε το DMACK Fiesta από το δρόμο στην Ε.Δ.4 κι επίσης εγκατέλειψε, καθώς είχε φύγει από τη θέση του ο εμπρός δεξιός τροχός.

Ενώ όλοι οι παραπάνω είχαν το δράμα τους, ο τρίτος οδηγός της Toyota, o Esapekka Lappi, έκανε τον καλύτερο χρόνο στην E.Δ.5, παρότι δεν έμπαινε η 2η ταχύτητα στο κιβώτιο! Ο νεαρός Φιλανδός, που αστειευόταν ότι θα έλεγε στον Tommi Makinen ότι «5 ταχύτητες είναι αρκετές», κλείνει την πρώτη δεκάδα στην κατάταξη πριν τον δεύτερο κύκλο ειδικών σήμερα.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.5:

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.4NZLH. PADDON46:55.7  
2.11FINJ. HÄNNINEN47:00.0+4.3+4.3
3.14NORM. OSTBERG47:00.1+0.1+4.4
4.2ESTO. TANAK47:10.4+10.3+14.7
5.5BELT. NEUVILLE47:15.3+4.9+19.6
6.10FINJ. LATVALA47:17.5+2.2+21.8
7.1FRAS. OGIER47:33.4+15.9+37.7
8.9NORA. MIKKELSEN47:49.1+15.7+53.4
9.6ESPD. SORDO48:10.2+21.1+1:14.5
10.12FINE. LAPPI48:14.5+4.3+1:18.8
11.81FRAE. CAMILLI49:05.0+50.5+2:09.3
12.34CZEJ. KOPECKY49:17.0+12.0+2:21.3
13.32NORO. VEIBY49:41.0+24.0+2:45.3
14.40ITAF. ANDOLFI49:46.0+5.0+2:50.3
15.35FRAY. ROSSEL50:13.5+27.5+3:17.8
16.36FRAP. LOUBET50:23.0+9.5+3:27.3
17.38JPNT. KATSUTA50:30.4+7.4+3:34.7
18.20SAUY. AL RAJHI50:36.7+6.3+3:41.0
19.83ITAG. DETTORI51:33.7+57.0+4:38.0
20.22FRAJ. RAOUX52:41.6+1:07.9+5:45.9

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube