Ράλι Σουηδίας: Κυρίαρχη νίκη του Neuville

Ράλι Σουηδίας: Κυρίαρχη νίκη του Neuville

Ο Thierry Neuville πήρε την πρώτη του νίκη φέτος και την πρωτοπορία στη βαθμολογία, μετά από μια κυρίαρχη εμφάνιση στη Σουηδία.

Τόσο ο Neuville όσο κι ο Breen πήγαν ασύγκριτα καλύτερα από πέρσι, όπου ο Βέλγος βγήκε από το δρόμο όντας πρώτος ενώ ο Ιρλανδός δυσκολεύτηκε από ένα C3 που δεν ήθελε να συνεργαστεί.

Ο Neuville έλεγξε τον αγώνα από την πρώτη κανονική ειδική της Παρασκευής, και μόνο ένα τετακέ το Σάββατο το πρωί απείλησε την κυριαρχία του.

Το λάθος αυτό επέτρεψε στον Breen να πλησιάσει, αλλά ο Neuville άνοιξε ξανά τη διαφορά το απόγευμα του Σαββάτου κι εξασφάλισε τη νίκη οδηγώντας συντηρητικά αλλά έξυπνα την Κυριακή για να τερματίσει πρώτος με διαφορά 19,8”.

O Breen, που στόχευε στο βάθρο πριν την εκκίνηση, ξεπέρασε το μέχρι χθες καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC, την 3η θέση το 2016 στη Φιλανδία.

Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσε ο Andreas MIkkelsen, που έκανε τετακέ στην ίδια στροφή με τον Neuville το Σάββατο το πρωί και δεν κατάφερε να ξανακερδίσει τη θέση από τον Breen.

O Hayden Paddon με το τρίτο Hyundai ήταν 4ος για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά τον πέρασε σήμερα το πρωί ο Esapekka Lappi με το Toyota Yaris – το αυτοκίνητο που είχε κερδίσει πέρσι με τον Latvala.

Ο Lappi ήταν αρχικά 2ος, αλλά ένα λάθος την Παρασκευή τον έριξε στην 7η θέση. Ανέβηκε όμως σταδιακά και αύξησε ρυθμό την Κυριακή το πρωί, ενώ τον βοήθησε και μια έξοδος του Paddon στην Power Stage.

Ο Lappi πήρε και τους 5 έξτρα βαθμούς κερδίζοντας την Power Stage. Από την πλευρά του, ο Paddon κράτησε την 5η θέση παρά το λάθος του, αν και ο Mads Ostberg λίγο έλειψε να του την πάρει.

Ο Ostberg έκανε το ντεμπούτο του στο τιμόνι ενός Citroen C3 WRC και ήταν μέσα στην πρώτη πεντάδα για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά δεν είχε καλή αίσθηση του αυτοκινήτου και τελικά επέστρεψε στο αρχικό του στήσιμο.

O Latvala ήταν άλλος ένας οδηγός που δυσκολεύτηκε με το στήσιμο του αυτοκινήτου του και δεν έδειξε την περσινή του φόρμα. Ένα πρόβλημα με μπροστινό ημιαξόνιο την Παρασκευή δεν τον βοήθησε και τελικά τερμάτισε 7ος.

Στην πρώτη του εμφάνιση φέτος με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο WRC, o Teemu Suninen τερμάτισε πρώτος από τα M-Sport Ford, παρότι ήταν εξαιρετικά επικριτικός για την οδήγησή του.

Ο Ott Tanak (Toyota) και ο Sebastien Ogier (M-Sport Ford) χαντακώθηκαν ξεκινώντας πρώτοι και εκχιονίζοντας το δρόμο την Παρασκευή. Ειδικά ο Ogier έχασε τόσο χρόνο που δεν κατάφερε να ανέβει ξανά στην κατάταξη, καθώς επιπλέον ξεκινούσε από τους πρώτους και τις δύο επόμενες μέρες, λόγω της κακής θέσης του στην κατάταξη.

Ο Tanak ανέβηκε αρχικά, αλλά μπλοκαρίστηκε το Σάββατο μέσα σε ειδική πίσω από τον Kris Meeke που πήγαινε αργά σε safe mode μετά από έξοδο σε χιονότοιχο. Ο Εσθονός έχασε ενάμισι λεπτό κι έπεσε στην 9η θέση, όπου και παρέμεινε.

Ο Ogier έκανε το 2ο χρόνο στην Power Stage παίρνοντας 4 έξτρα βαθμούς, αλλά έχασε τη 10η θέση λόγω καθυστέρησης στο κοντρόλ πριν την τελευταία ειδική. Ο Γάλλος θα έπρεπε να ξεκινήσει την Power Stage πριν από τον Tanak, αλλά ξεκίνησε πολύ μετά, μάλλον για να έχει καθαρισμένο δρόμο και να κάνει καλύτερο χρόνο.

Η ποινή των 4’ 10” έριξε τον Ogier στην 11η θέση, προωθώντας τον team-mate του, τον Elfyn Evans, στην πρώτη δεκάδα. Όμως ο Ουαλός δέχτηκε μια ποινή 4’ 20” για καθυστέρηση 26 λεπτών στο τελευταίο κοντρόλ, πράγμα που ξαναέδωσε στον Ogier τον βαθμό της 10ης θέσης. Τακτικές…

Στην κατηγορία WRC2, ο βασισμένος στη Φιλανδία Ιάπωνας, Takamoto Katsuta (Ford), ήταν μπροστά από την αρχή και πήρε τη νίκη παρά μια τελευταία, λυσσαλέα επίθεση του πρωταθλητή Pontus Tidemand (Skoda).

H ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ 2018:

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.5BELT. NEUVILLE2:52:13.1--
2.11IRLC. BREEN2:52:32.9+19.8+19.8
3.4NORA. MIKKELSEN2:52:41.4+8.5+28.3
4.9FINE. LAPPI2:52:58.9+17.5+45.8
5.6NZLH. PADDON2:53:07.5+8.6+54.4
6.12NORM. OSTBERG2:53:28.4+20.9+1:15.3
7.7FINJ. LATVALA2:54:18.0+49.6+2:04.9
8.3FINT. SUNINEN2:55:05.3+47.3+2:52.2
9.8ESTO. TÄNAK2:55:57.5+52.2+3:44.4
10.2GBRE. EVANS2:57:40.5+1:43.0+5:27.4
11.1FRAS. OGIER3:00:58.5+3:18.0+8:45.4
12.35JPNT. KATSUTA3:01:27.5+29.0+9:14.4
13.31SWEP. TIDEMAND3:01:32.0+4.5+9:18.9
14.32NORO. VEIBY3:01:58.0+26.0+9:44.9
15.42SWEM. ADIELSSON3:03:16.8+1:18.8+11:03.7
16.43FINJ. TUOHINO3:03:57.4+40.6+11:44.3
17.102SWEJ. KRISTOFFERSSON3:06:28.7+2:31.3+14:15.6
18.34FINJ. HUTTUNEN3:06:29.6+0.9+14:16.5
19.14NORH. SOLBERG3:08:51.6+2:22.0+16:38.5
20.36JPNH. ARAI3:09:07.7+16.1+16:54.6

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ POWER STAGE:

Θ.

ΠΛΗΡΩΜΑ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Esapekka Lappi, J.Ferm

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

6m01.2s

2

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

M-Sport Ford WRT

Ford

1.3s

3

Andreas Mikkelsen, A.Jager

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

1.9s

4

Thierry Neuville, N.Gilsoul

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

3.2s

5

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

5.2s

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΒΑΘΜΟΙ

1

Thierry Neuville

41

2

Sebastien Ogier

31

3

Jari-Matti Latvala

23

4

Esapekka Lappi

23

5

Ott Tanak

21

6

Andreas Mikkelsen

21

7

Craig Breen

20

8

Kris Meeke

17

9

Hayden Paddon

10

10

Elfyn Evans

9

 [Πηγή: wrc.com]

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube